corjan60 Geplaatst 28 Oktober, 2019 Geplaatst 28 Oktober, 2019 Hallo Ik heb bij mijn auto de glaasjes kapot van de nummerplaatverlichting. Nu is mijn vraag zijn deze los te bestellen of word het zo dat je de hele unit moet vervangen. Heb al een partnummer (925103B500 )gevonden maar die moeten uit Amerika komen ( en die verzenden niet naar Europa) of uit Rusland maar dat weet ik ook niet. Iemand hie ervaring mee ? Groetjes Corjan Quote
J-J Geplaatst 28 Oktober, 2019 Geplaatst 28 Oktober, 2019 Dit heb ik toevallig vandaag laten vervangen bij de dealer omdat bij mijn auto ook 1 van de 2 glaasjes was gebroken. Helaas vervangen ze niet alleen het glaasje en moet de hele "unit" vervangen worden, daarbovenop doen ze dit alleen per set, dus vervangen ze direct beide units. Dit kost 114,- euro, en i.v.m. de APK keuring heb ik het maar laten vervangen, maar als ik dit van te voren wist had ik dit zelf gedaan want ik vind dit echt belachelijk duur voor zoiets kleins. Quote
corjan60 Geplaatst 20 December, 2019 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2019 Zo glaasjes zijn binnen , gewoon in Korea bestellen a 3 euro per stuk , 2 euro verzendkosten en weer gefixt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.