Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb sinds een week een nieuwe Niro. Het valt me op dat de luidsprekers achterin vee zachter klinken dan die voorin de auto. Fluisterzacht.

Als ik met de voor- achter instelling alleen het geluid van de achterste boxen laat horen, hoor ik misschien 10 of 20% van het volume van de voorste boxen.

Geplaatst

welkom in de wereld van de kia radio systeem ;-)

dit geluid achter is de bas en het geluid komt van voren af 

dus eigenlijk is dit dus normaal 

Geplaatst
12 uur geleden, xtra40 zei:

welkom in de wereld van de kia radio systeem ;-)

dit geluid achter is de bas en het geluid komt van voren af 

dus eigenlijk is dit dus normaal 

Sinds welk model is dit?

De onze geeft gewoon normaal geluid achterin. En via menu het zwaartepunt naar voor of achteren schuiven naar gelang de situatie.

Geplaatst (aangepast)

De mijne geeft voor zelfde geluid als achter..heb in de equalizer de nadruk op achter staan, dus deze 30% harder als voor.

Ik vind het geluid in de "make over" mooier als in mijn vorige NIRO.

aangepast door SatJunk
typo
  • 1 maand later...
Geplaatst

Vreemd, bij mij is het geluid achter ook veel te zacht en voornamelijk alleen lage tonen. Als ik de fader naar achteren zet en het volume 2x zo hoog zet is het te doen maar dat is niet erg praktisch. Kind achterin wil wel eens naar een verhaaltje luisteren en dan zou alleen faden genoeg moeten zijn, maar helaas...

• 2 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...