Henk56 Geplaatst 10 November, 2019 Geplaatst 10 November, 2019 Ik heb sinds een week een nieuwe Niro. Het valt me op dat de luidsprekers achterin vee zachter klinken dan die voorin de auto. Fluisterzacht. Als ik met de voor- achter instelling alleen het geluid van de achterste boxen laat horen, hoor ik misschien 10 of 20% van het volume van de voorste boxen. Quote
olympus Geplaatst 10 November, 2019 Geplaatst 10 November, 2019 Heb je al eens naar de instellingen gekeken dan, je kan het aanpassen in het menu. Quote
xtra40 Geplaatst 10 November, 2019 Geplaatst 10 November, 2019 welkom in de wereld van de kia radio systeem dit geluid achter is de bas en het geluid komt van voren af dus eigenlijk is dit dus normaal Quote
Henk56 Geplaatst 10 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 10 November, 2019 Dus die luidsprekers achterin zijn een soort ienie mini subwoofertjes? Quote
xtra40 Geplaatst 10 November, 2019 Geplaatst 10 November, 2019 23 minuten geleden, Henk56 zei: Dus die luidsprekers achterin zijn een soort ienie mini subwoofertjes? juist Quote
dropje Geplaatst 11 November, 2019 Geplaatst 11 November, 2019 12 uur geleden, xtra40 zei: welkom in de wereld van de kia radio systeem dit geluid achter is de bas en het geluid komt van voren af dus eigenlijk is dit dus normaal Sinds welk model is dit? De onze geeft gewoon normaal geluid achterin. En via menu het zwaartepunt naar voor of achteren schuiven naar gelang de situatie. Quote
SatJunk Geplaatst 14 November, 2019 Geplaatst 14 November, 2019 (aangepast) De mijne geeft voor zelfde geluid als achter..heb in de equalizer de nadruk op achter staan, dus deze 30% harder als voor. Ik vind het geluid in de "make over" mooier als in mijn vorige NIRO. 14 November, 2019 aangepast door SatJunk typo Quote
Jeroen_ Geplaatst 30 December, 2019 Geplaatst 30 December, 2019 Vreemd, bij mij is het geluid achter ook veel te zacht en voornamelijk alleen lage tonen. Als ik de fader naar achteren zet en het volume 2x zo hoog zet is het te doen maar dat is niet erg praktisch. Kind achterin wil wel eens naar een verhaaltje luisteren en dan zou alleen faden genoeg moeten zijn, maar helaas... Quote
Moos Geplaatst 12 Februari, 2022 Geplaatst 12 Februari, 2022 Ik heb precies het zelfde dynamicline LM 2022 hoor achter alleen zware Bas tonen . Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.