Timmy Posted December 4, 2019 Posted December 4, 2019 Hoi Allemaal, Weet iemand een betrouwbare website (m.u.v. de officiële Kia site) waar ik een sierstuk voor de uitlaat voor mijn Picanto kan bestellen? Ik kijk uit naar de reacties. Quote
Machlo Posted December 4, 2019 Posted December 4, 2019 Heb ze nog niet zolang geleden ook bij de Action zien liggen voor weinig..... Quote
Timmy Posted December 4, 2019 Author Posted December 4, 2019 30 minuten geleden, Machlo zei: Heb ze nog niet zolang geleden ook bij de Action zien liggen voor weinig..... Past deze op de nieuwe Picanto? Quote
Machlo Posted December 4, 2019 Posted December 4, 2019 Zijn geloof ik van die universele sierstukken, met drie boutjes vast te klemmen over de uitlaat. Quote
Timmy Posted December 4, 2019 Author Posted December 4, 2019 19 minuten geleden, Machlo zei: Zijn geloof ik van die universele sierstukken, met drie boutjes vast te klemmen over de uitlaat. Maar de uitlaat loopt toch krom naar beneden? Quote
Machlo Posted December 4, 2019 Posted December 4, 2019 Je hebt ze ook met een verloopstukje die onder een hoek staat.....die van mij kwam dan recht achteruit stekend onder de bumper uit Quote
Machlo Posted December 4, 2019 Posted December 4, 2019 (edited) Heb even een eerder draadje opgezocht. Heb de mijne bij ali gekocht zie ik....... Edited December 4, 2019 by Machlo Quote
tokoroko Posted December 5, 2019 Posted December 5, 2019 https://www.winparts.nl/uitlaatsysteem/uitlaatsierstuk/c145.html Quote
Recommended Posts