dennisceed Geplaatst 5 Augustus, 2009 Geplaatst 5 Augustus, 2009 Bij mijn Kia ceed sw 1.4 voel je in het stuur de kleine oneffenheden in de weg. Het lijkt wel alsof de silentblocks niet genoeg filteren. Als je op klinkers rijdt lijkt het soms wel of er iets los zit (rammelen). Bij grote veerbewegingen merk je niks. Kent iemand dit? Quote
kiakeproceedke Geplaatst 6 Augustus, 2009 Geplaatst 6 Augustus, 2009 Bij mijn Kia ceed sw 1.4 voel je in het stuur de kleine oneffenheden in de weg. Het lijkt wel alsof de silentblocks niet genoeg filteren. Als je op klinkers rijdt lijkt het soms wel of er iets los zit (rammelen). Bij grote veerbewegingen merk je niks.Kent iemand dit? Jawel aanwezig.Bekend.Is 'normaal' zeide ze bij WARH in Schelle.Echter bij Kia Belgi Quote
c0de1 Geplaatst 9 Augustus, 2009 Geplaatst 9 Augustus, 2009 Ik heb een SW 1.6 en ik verneem geen oneffenheden, heb nu exact 600 km erop zitten. Quote
glopulisa Geplaatst 10 Augustus, 2009 Geplaatst 10 Augustus, 2009 Bij mijn Kia ceed sw 1.4 voel je in het stuur de kleine oneffenheden in de weg. Het lijkt wel alsof de silentblocks niet genoeg filteren. Als je op klinkers rijdt lijkt het soms wel of er iets los zit (rammelen). Bij grote veerbewegingen merk je niks.Kent iemand dit? Hallo, Ik heb een Ceed SW 1.4 ISG. Ik heb dit zelf niet. De auto heeft nu 3500 km erop zitten. Misschien toch even naar de dealer? Gilbert Quote
Alex VB Geplaatst 10 Augustus, 2009 Geplaatst 10 Augustus, 2009 Ik heb een 1.6 CRDI en heb er na 13 maanden 41K mee gereden en nergens last van. Zoals al geopperd is zou ik de dealer eventjes verblijden met een bezoekje. Als het goed is, is dit een garantie gevalletje. Quote
patten Geplaatst 10 Augustus, 2009 Geplaatst 10 Augustus, 2009 Vandaag eens bewust opgelet. Tijdens mijn woonwerkrit rij ik over asfalt en een aardig stuk over klinkers. Ik kan ook niets vreemds waarnemen. Auto is een Ceed SW met 3100km op de teller. Gewoon terug naar de dealer, en geen genoegen met "nee" nemen. En als de dealer moeilijk doet, zoek op internet de volgende dichtsbijzijnde en bel die of ga daar naar toe. Dit kun je natuurlijk ook eerst doen. De meeste dealers willen niet onder doen voor de (con)collega. Misschien dat de dealer dan wat toegangkelijker wordt. Ik ben geen autotechnicus maar stel dat: Er zit een draagarmrubber los, en jij gaat de Duitse autobahn op en er gebeurt iets met 150+ km/uur. Waar blijf je dan..... Dat kun je een dealer ook even voorhouden, het laatste waar die van houden is aansprakelijk gesteld worden wegens ingebreke blijven. Succes ermee. Ik lees graag hoe het afloopt. Quote
dennisceed Geplaatst 27 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 27 September, 2009 nog geen oplossing getroffen. ga er mee verder. Quote
dennisceed Geplaatst 3 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 April, 2010 Meerdere keren bij dealer aangegeven maar ze konden niks vinden. Nu een jonge monteur bij Kia die had het binnen een minuut gevonden (OK het was ook erger geworden maar toch) en dan blijkt het een vaker voorkomend euvel:twisted:. Het blijkt dat er een klein stangetje de torsiestaaf verbind met de wielophanging. Aan de linkerkant zat hier ruimte op. Een verademing dat dit nu weer over is want meer dan een half ergenis is ook niet alles. Quote
bigwade Geplaatst 3 April, 2010 Geplaatst 3 April, 2010 Die knul heb je toch wel even verblijd met een sixpack of een leuk flesje wijn ? Quote
Kimar Geplaatst 4 April, 2010 Geplaatst 4 April, 2010 Die knul heb je toch wel even verblijd met een sixpack of een leuk flesje wijn ? Omdat iemand gewoon z'n werk doet? Gr. Marcel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.