mcknikker Geplaatst 15 Januari, 2020 Geplaatst 15 Januari, 2020 Even een korte situatie. Mijn kia Rio heeft onderhoud nodig bij de dealer in januari. Maar moet toevens apk gekeurd worden in nov. Gezien ik liever geen 2 keer de auto kwijt ben en dubbele kosten betaal voor apk en vervangend vervoer, heb ik dit bij de dealer neergelegd. Hun advies is haal de apk naar voren van nov naar jan. Bouwjaar 27-11-2014 Quote
xtra40 Geplaatst 15 Januari, 2020 Geplaatst 15 Januari, 2020 als je auto in januari 2021 opnieuw voor de beurt moet waarom haal je dan je onderhoud niet 2 maanden naar voren ?? en laat je deze in november doen en een apk duurt niet een hele dag ?? Quote
mcknikker Geplaatst 15 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2020 Dank voor je reactie, daar zit ik inderdaad zelf ook aan te denken. Advies van de dealer was de onderhoud beter te laten staan. Maar volgens mij maakt het niet zoveel uit. Quote
xtra40 Geplaatst 15 Januari, 2020 Geplaatst 15 Januari, 2020 15 minuten geleden, mcknikker zei: Dank voor je reactie, daar zit ik inderdaad zelf ook aan te denken. Advies van de dealer was de onderhoud beter te laten staan. Maar volgens mij maakt het niet zoveel uit. ligt er ook een beetje aan hoe veel je rijd is het echt 1 keer per jaar maar onderhoud omdat je niet aan de kilometers komt dan zou ik lekker de boel bij elkaar trekken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.