oldie Geplaatst 19 Januari, 2020 Geplaatst 19 Januari, 2020 Waarschijnlijk een newbie vraag maar toch. Kan ik laadpunten op mijn weg zien zoals benzinestations in bv TOMTOM GO Mobile android of nog beter routes plannen met laadpunten heb hier natuurlijk al over ABRP gelezen maar tomtom werkt toch samen met KIA an andere EV aanbieders. Zelfde voor sygic hier vind ik wel adressen maar alleen als je de naam van een oplaadpunt kent. Vind het een beetje raar dat zo'n merk nog niet beter is voorbereid je moet in belgie de laadstations al met een vergrootglas zoeken zeker snelladers . Meestal zal ik wel thuis laden kan hier wel een 11kw zetten en heb een oprit , maar je zal toch maar eens een punt nodig hebben dat heeft Tesla toch wel beter voor elkaar ook ben je op de hoogte van de prijs het is natuurlijk allemaal een pak eenvoudiger als je alles zelf in handen hebt dan afspraken te moeten maken met derden Quote
Bram E-Niro Geplaatst 19 Januari, 2020 Geplaatst 19 Januari, 2020 Volgens mij is de enige goede route planner hiervoor a better route planner ( ABRP ) is al een topic over . Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
oldie Geplaatst 21 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2020 ABRP ken ik wel ben nu eenmaal gewoon aan TT. En vind dat ze toch mee moeten met het ev verhaal Quote
Sigmasailor Geplaatst 21 Januari, 2020 Geplaatst 21 Januari, 2020 TT en meegaan...... Ze hadden een voorsprong die helemaal op is en raakt steeds verder achter. Zelfs als betalende klant reageren ze niet tot nauwelijks op verzoeken tot verbetering. Ik ben ook jarenlang (kleine 20 jaar denk ik) TT fan geweest. Tot 2018 toen TT de Apple Carplay-boot miste. Ik ben toen Google maps en Waze gaan gebruiken (blijven hangen bij Waze). Een jaar geleden nog wel even de de TT app voor Carplay geprobeerd maar inmiddels verwend door de veel betere zoekmogelijkheden van Waze wat mij betreft kansloos. Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 Januari, 2020 Geplaatst 21 Januari, 2020 Tja, ik kreeg vandeweek ineens een nieuwe POI gepushed: laadpalen... Quote
Hippe lip Geplaatst 21 Januari, 2020 Geplaatst 21 Januari, 2020 2 uur geleden, Murcielaygo zei: Tja, ik kreeg vandeweek ineens een nieuwe POI gepushed: laadpalen... En over welke routeplanner hebben we het dan? Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 Januari, 2020 Geplaatst 21 Januari, 2020 Sorry, ik reageerde op het feit dat TomTom niks met EV zou doen; ik heb een TomTom Go5200... Quote
oldie Geplaatst 22 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 22 Januari, 2020 De app heeft geen poi maar blijkbaar is er een andere app in de doe deze wel heeft Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.