oldie Geplaatst 19 April, 2020 Geplaatst 19 April, 2020 Sygic heeft sinds de laatste update een EV modus moet het nog eens bekijken maar tof dat ze het oppakken. Quote
Hippe lip Geplaatst 24 April, 2020 Geplaatst 24 April, 2020 Op 19-4-2020 om 11:36, oldie zei: Sygic heeft sinds de laatste update een EV modus moet het nog eens bekijken maar tof dat ze het oppakken. Ik kan dat anders nog niet zien. Waar kun je dat dan vinden? Quote
oldie Geplaatst 24 April, 2020 Topic Starter Geplaatst 24 April, 2020 Het menu l boven in de zoekbalk en dan dashboard kan je ev modus activeren ik heb wel een gekochte licentie Quote
Hippe lip Geplaatst 24 April, 2020 Geplaatst 24 April, 2020 Als het een goede app is wil ik die mss ook wel kopen, maar voordat ik daar geld in steek wil ik toch wel eerst weten wat ik voor dat geld krijg. Ze zeggen dat je de eerste dagen Premium functionaliteit krijgt, dus dan zou het daar in moeten zitten. Of heb je extra’s gekocht? Als ik, zoals je zegt, ga naar menu en dan Dashboard, dan zie ik daaronder een aantal opties, maar geen daarvan wijst naar zoiets als enige EV-functionaliteit: Quote
Hippe lip Geplaatst 24 April, 2020 Geplaatst 24 April, 2020 (aangepast) En zijn dit werkelijk tijdelijke prijzen? Dan krijgen ze toch NOOIT klanten met die volledige prijzen? Wie betaalt er nou 148 euro voor een routeplanner? En dan nog eens 4 tientjes extra voor vier add-on-pakketten? Dit zou een tijdelijke aanbieding zijn. Moet ik daar nou intrappen? 24 April, 2020 aangepast door Hippe lip Quote
oldie Geplaatst 24 April, 2020 Topic Starter Geplaatst 24 April, 2020 Nee staat bij mij op de plaats waar add one staan in je eerste screenshot , en ik heb iets van 13€ voor wereld + traffic en dan later de dashcam add on nog gekocht is geen slechte nav app en wordt dikwijls verbeterd ik rij met oude voertuigen 10 j en 19 j en vind de apps veel beter dan de ingebouwde meuk en ben dan ook nieuwsgierig naar wat kia biedt maar eerlijk gezegd zijn mijn verwachtingen niet zo hoog. Nu denk dat EV functie niet veel meer is dan laadpunten en aangepaste route . Komt echt niet in de buurt van ABRP kwa mogelijkheden maar daar beginnen ze ook met premium abonnementen. Vind TOMTOM wel het beste navigeren Quote
oldie Geplaatst 8 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 8 Mei, 2020 (aangepast) 8 Mei, 2020 aangepast door oldie Quote
oldie Geplaatst 8 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 8 Mei, 2020 Inderdaad de kortingen zijn continue geldig en de EV modus zou voor iedereen zijn in de gratis versie heb je geen spraakondersteuning maar dat is voor de liefhebbers . Quote
Hippe lip Geplaatst 8 Mei, 2020 Geplaatst 8 Mei, 2020 28 minuten geleden, oldie zei: Inderdaad de kortingen zijn continue geldig en de EV modus zou voor iedereen zijn in de gratis versie heb je geen spraakondersteuning maar dat is voor de liefhebbers . Die Sygic heb ik alweer van mijn iPhone afgegooid voordat die aanbieding volgens het display afliep. Ik heb nergens kunnen ontdekken waarom ik daar geld in zou steken. Biedt het dan iets dat andere planners, met name de gratis planners, niet bieden? Essentiële dingen? Quote
Bram E-Niro Geplaatst 9 Juni, 2020 Geplaatst 9 Juni, 2020 Zie dat er ook carplay ondersteuning is . Ga eens met de 7 dagen probeer premium versie testen in de EV modus . Als het echt goed werkt is het de 40 euro wel waard .Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Bram E-Niro Geplaatst 9 Juni, 2020 Geplaatst 9 Juni, 2020 https://www.droidapp.nl/nieuws/sygic-navigatie-opties-elektrische-autos/amp/Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
hgrootnl Geplaatst 28 Augustus, 2020 Geplaatst 28 Augustus, 2020 Hallo, Ik ben al jaren fervent Sygic gebruiker. Volgens mij is die EV uitbreiding met name gericht op vermelding van oplaadpunten. Hebben jullie al ervaring met de Sygic koppeling aan Android Auto? Ik wacht nog op mijn Kia; de huidige auto heeft geen Android Auto aan boord. Mvg, Hans Quote
Bram E-Niro Geplaatst 28 Augustus, 2020 Geplaatst 28 Augustus, 2020 Ik heb het heel even gebruikt en vond de EV functie niet echt een meer waarde was toen inderdaad alleen het zoeken naar laadpalen . Ik vind ABRP een veel betere planner die ik dan evt exporteer naar google maps . Maps dan draaien via carplay . Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Marc Fellman Geplaatst 31 Augustus, 2020 Geplaatst 31 Augustus, 2020 Ik ga wel weer shoppen als Google andere navigatie providers toestaat op Android Auto. Quote
Terp1234 Geplaatst 31 Augustus, 2020 Geplaatst 31 Augustus, 2020 Op 28-8-2020 om 14:02, hgrootnl zei: Hallo, Ik ben al jaren fervent Sygic gebruiker. Volgens mij is die EV uitbreiding met name gericht op vermelding van oplaadpunten. Hebben jullie al ervaring met de Sygic koppeling aan Android Auto? Ik wacht nog op mijn Kia; de huidige auto heeft geen Android Auto aan boord. Mvg, Hans Nee, Sygic werkt niet met Android Auto, alleen met Apple CarPlay. Sygic zelf ooit aangeschaft voor gebruik in huurauto's op vakantie door gebieden waar amper mobiele data is. Dan is het offline een erg fijne navigatie. Ook de ingebouwde dashcam functie is erg handig, zeker bij huurauto's als je een ongeluk krijgt en situatie moet aantonen. Gelukkig nooit nodig gehad, maar daardoor wel eens letterlijk beren op de weg mooi kunnen vastleggen. Maar van de EV functie ben ik ook nog niet weg van, zouden ze wat meer naar ABRP moeten kijken. Quote
hgrootnl Geplaatst 15 November, 2020 Geplaatst 15 November, 2020 Hallo, Ik ben al jaren fervent Sygic gebruiker. Volgens mij is die EV uitbreiding met name gericht op vermelding van oplaadpunten. Hebben jullie al ervaring met de Sygic koppeling aan Android Auto? Ik wacht nog op mijn Kia; de huidige auto heeft geen Android Auto aan boord. Mvg, Hans Inmiddels zelf wat uitgezocht. Hoel Sygic klaar is voor Android Auto weigert Google de ondersteuning. De macht van een monopolist.Overigens ben ik blij verrast door de kwaliteit van het standaard navigatiesysteem in mijn Kia Niro HEV.Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.