Sanjay Geplaatst 10 Mei, 2020 Geplaatst 10 Mei, 2020 Beste allen, Ik zit met een probleem, zou het enorm waarderen als iemand zijn eventuele ervaringen met mij kan delen. Onlangs heb ik tegen een paaltje aangereden, zucht.. De actuator is hierbij gesneuveld. Ik heb er een gekocht en laten vervangen. Vervolgens moet deze worden ontlucht en ingeleerd. Het inleren lukt de dealer niet omdat er een aantal storingen naar boven komen. Ik wordt binnenkort voorzien van een storingenlijst door de kia dealer. Iemand ervaringen? De auto rijdt al een tijdje niet en de reparatie brengt enorm veel kosten met zich mee. Alvast bedankt voor eventuele hulp! Quote
xtra40 Geplaatst 10 Mei, 2020 Geplaatst 10 Mei, 2020 Ik heb even 1 post weg gehaald 1 is genoeg lijkt mij sterkte met het oplossen van het probleem beetje vreemd dat je dit zelf moet uitdokteren daar is de dealer toch voor lijkt mij ?? Quote
Gast Slowfox Geplaatst 10 Mei, 2020 Geplaatst 10 Mei, 2020 Hallo Sanjay, bij mijn Kia Niro is enkele weken geleden een nieuwe actuator geplaatst omdat er een foutmelding kwam: storing in het hybridesysteem stop auto en stop motor. De auto heeft mij laten staan en is door de dealer opgehaald met een autoambulance. Men hield mij op de hoogte wat er aan de hand was en het bleek dus de actuator te zijn. Bij het inleren en ontluchten had men nogal wat problemen gehad. Vooral het ontluchten schijnt een moeilijke klus te zijn bij mijn auto lukte het pas na 14 pogingen. Ook ontstaan er dan allerlei foutmeldingen. Dus in uw geval zo ver als ik het kan beoordelen zou ik toch nog eens na laten gaan of de zaak goed ontlucht is. In ieder geval was dit bij mij een probleem. De Niro heeft alles bij elkaar een dikke week in de garage gestaan. Succes en hoop dat het gauw is opgelost. Met vriendelijke groet, Slowfox. Quote
Sanjay Geplaatst 11 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2020 @Slowfox Dag slowfox, het lijkt erop dat wij hetzelfde probleem hebben! Zou ik misschien de contactgegevens mogen van de garage waar deze is gerepareerd? Wellicht kunnen zei mij verder helpen/ hebben zei meer ervaring dan mijn kia dealer. Ik ben enorm blij met jou reactie! Quote
Sanjay Geplaatst 11 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2020 @xtra40 Klopt, vindt ik ook. Echter komt mijn dealer er niet uit. Brengt enorm veel frustratie met zich mee! Quote
Gast Slowfox Geplaatst 11 Mei, 2020 Geplaatst 11 Mei, 2020 Hallo Sanjay. Mijn Niro is nieuw gekocht en gerepareerd bij: Autobedrijf Winters Dragonder 18 5554GM Valkenswaard Telefoon 040-2045678 Dit bedrijf geeft een fantastische service en zijn doorzetters om storingen te verhelpen tenminste dat is mijn ervaring. Zover als mij kan herinneren is mijn Niro gerepareerd door Johan. Misschien kan hij je verder helpen. Succes, met vriendelijke groet, Slowfox. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.