Rinze Geplaatst 30 Mei, 2020 Geplaatst 30 Mei, 2020 Hallo, Ik heb dus een 1.6 gdi hybrid dinamicline. En als ik de auto aanzet dan komt er uit het dashboard het standaard "startmuziekje". Ik heb de auto nu ruim een jaar en eerlijk gezegd ga ik me ergeren aan het harde geluid elke morgen. Is er een manier om die cockpit geluidjes uit te zetten? Of misschien het geluid te veranderen? Quote
Toby Geplaatst 30 Mei, 2020 Geplaatst 30 Mei, 2020 Normaal kan je dat in de boordcomputer uitvinken. Allesinds bij mijn Sportage was dat toch zo. Quote
Vince Geplaatst 30 Mei, 2020 Geplaatst 30 Mei, 2020 6 uur geleden, Rinze zei: Hallo, Ik heb dus een 1.6 gdi hybrid dinamicline. En als ik de auto aanzet dan komt er uit het dashboard het standaard "startmuziekje". Ik heb de auto nu ruim een jaar en eerlijk gezegd ga ik me ergeren aan het harde geluid elke morgen. Is er een manier om die cockpit geluidjes uit te zetten? Of misschien het geluid te veranderen? In een eerder topic is deze vraag ook al eens gesteld, maar helaas is er (nog) geen oplossing voor dit 'probleem'. Zie: https://www.kiaclub.nl/topic/21772-irritant-welkomstscherm/ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.