B.O. Geplaatst 8 Juni, 2020 Geplaatst 8 Juni, 2020 Hoi Kia Rijders, vandaag ook nieuwe updates er op laten zetten. Kia Picanto 2019. Nu kan ik bij de navigatie niet meer kiezen tussen dag en nacht kleuren. Er komt ( nog steeds ) geen snelheid in scherm te staan bij navigatie. En een ander dingetje bij de radio, het volume kan ik ook nog steeds niet vast instellen dat bij het starten het volume altijd op bv 3 start, ook al zet ik de radio uit op 7. Ik heb nu wel de radio logo`s van de meeste zenders in beeld. wie kan mij duidelijk geven. Quote
mcl Geplaatst 11 Juni, 2020 Geplaatst 11 Juni, 2020 Hallo, Ik heb mijn Picanto 2020 in februari gekregen met de nieuwste update. Bij mij gaat de verlichting automatisch naar nachtlicht als ik bv een tunnen in rij. Bij mij staat de snelheid wel op het scherm en het volume is volledig instelbaar. Kijk even verder in de instellingen. Quote
B.O. Geplaatst 11 Juni, 2020 Topic Starter Geplaatst 11 Juni, 2020 Zoals ik al had vermeld, snelheid is nu in beeld, dat het beeldscherm van de navigatie automatisch naar nachtweergave gaat, weet ik. Maar eerst kon dat ook handmatig gedaan worden. En over de radio, dat instellen dat hij iedere keer bij starten om het vooraf ingestelde volume komt, dat lukt mij nog niet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.