Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vorige week heeft de Ceed SW een update gehad van het entertainment/navigatie systeem. op zich prima, kan weinig verschillen vinden. Een zichtbaar verschil is dat je snelheid in het navigatiesysteem wordt weergegeven. Fijn, maar het ziet er wel een beetje "oud" uit/ 
Dit geldt ook voor het hele nieuwe navigatiesysteem, de kleuren zijn gewijzigd, Door de fletse kleuren oogt het niet meer modern en strak... Persoonlijk vind ik dit geen vooruitgang. 

Ervaren jullie dit ook? En welke verschillen hebben jullie ontdekt?  

Geplaatst
Hierbij een foto ter verduidelijking 
2C9919D8-C906-41C4-8076-8BCDFB661279.thumb.jpeg.9294f11ff2c2bd3687e85d96c88530ca.jpeg
Ik ben er op zich wel tevreden mee.
Ik wist niet dat je in het extra scherm ook. Radio kon aanzetten.

Ik krijg dan nog een keer navigatie kaart... ;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Geplaatst
Ik ben er op zich wel tevreden mee.
Ik wist niet dat je in het extra scherm ook. Radio kon aanzetten.

Ik krijg dan nog een keer navigatie kaart... default_icon_wink.gif

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Dit kan ook voor de update al: je kan kiezen uit een widget of 6 uit mijn hoofd. Naast 2e scherm navigatie kan je kiezen uit kompas, ritinformatie, weer, radio, settings climate control en.... (Rest weet ik niet uit mijn hoofd). Welke widgets je wel en niet door wil scrollen (omhoog / omlaag) kan je instellen in het instellingen menu.

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...