Jump to content
SEAS

Achteruitrij Camera

Recommended Posts

20200831_100220.thumb.jpg.4fc53cfd0ddc5ca46261d5288ec3930b.jpg20200831_100220.thumb.jpg.4fc53cfd0ddc5ca46261d5288ec3930b.jpgik wil mijn achteruitrij camera aansluiten op de achteruitrij licht, maar ik heb 2 blauwe kabel, weet niet welke plus en welke min kabel is.

Zie fotos.

Even door meten of testen met een proeflampje en je weet het 

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By boyac
      Hallo,
      Ik heb een kia cee'd van 2013 en oppeens men achteruitkijkcamera doet het niet meer.
      Als ik in achteruit staat komt gebeurt er niets met mijn navigatie.
      Krijg wel spanning op de fiche van men camera 6.45V in achteruit en 0.0V in neutraal.
      Zowel op de koffer als op de navigatie.
    • By Richard Limburg
      Weet iemand of het mogelijk is om de camera en sensoren iets langer aan te LATEN? Dus niet meteen laten stoppen als je hem uit de achteruit zet...
    • By Piconta
      Hi,
      M'n vriendin heeft ene Picanto (JA) van '18. Hier zit een hifi systeem met lcd etc in maar geen achteruitrijcamera. Met als gevolg dat wanneer je 'm in z'n achteruit zet het beeld op zwart gaat.
      Nu dacht ik, als ik een greep met camera koop van de sloop dan is het een fluitje van een cent. Maar nu ik de kap van de achterklep af heb zie ik dat de kabelboom niet is voorbereid. Tegenvaller, had ik oprecht verwacht. Er is een 2-pin connector beschikbaar welke voor het ontgrendelen van de achterklep zijn (connector B). Ik mis dus connector A.
      Voordat ik alles tevergeefs demonteer, weet iemand of ik connector A ergens verder terug in de kabelboom zou kunnen vinden of zou kunnen aansluiten? Of moet ik vanuit het dashboard naar achter nieuwe kabels gaan trekken?
      Thanx!

• By Jerom
      De front camera van mijn Kia Optima GTLine vertoont een barst, waarschijnlijk door steenslag. Een nieuwe camera kost rond de 600 euro of meer. Nu lijkt het alsof er voor de werkelijke lens een afschroefbaar (dus vervangbaar) doorzichtig plaatje zit. Mijn vraag is dit of dit klopt? Hoeft niet de hele camera vervangen te worden. maar kan volstaan worden met het vervangen van het doorzichtige kapje? En zoja, waar kan dit besteld worden?  De camera werkt verder gewoon goed, maar met de barst zichtbaar in beeld.

• By Loek Bongaarts
      Mijn Sportage II (2006) heeft een 2din android radio met de mogelijkheid een achteruitrijcamera aan te sluiten.
      Camera heb in de kentekenverlichting vastgezet. Is er iemand die ervaring heeft met het trekken van de videokabel?
      Onderlangs of boven via de hemel ? Heb wel Kia manuals gevonden op internet maar het loshalen van de bekleding kan ik nergens vinden.
      Bij voorbaat dank
  • Create New...