Richard40 Posted September 8, 2020 Posted September 8, 2020 (edited) Heb een Kia e-Soul van november 2019. Sinds enige tijd hoor ik een continu tikkend geluid als ik het pedaal intrap. De garage (van mossel) heeft al gekeken met de laatste beurt maar hebben niks kunnen vinden. Het is gewoon irritant. Binnenkort maar eens bij een andere Kia dealer langs gaan. Weet hier iemand toevallig wat dat zou kunnen zijn? Mvg Richard Edited September 8, 2020 by Richard40 Quote
Murcielaygo Posted September 8, 2020 Posted September 8, 2020 Deelt de e-Soul zijn aandrijflijn niet met de e-Niro?Bij die laatste schijnt er een bekend probleem te zijn met een ratel in de motor/aandrijving, incl. gemodificeerde e-motors...Kijk eens in dat forumdeel... Quote
Richard40 Posted January 14, 2021 Author Posted January 14, 2021 Eindelijk. Na een tijdje wachten het verlossende telefoontje gehad. De elektromotor gaat vervangen worden. Als ik zo het forum van de e-niro bekijk is dit een flinke kostenpost voor Kia. Maar ik ben er blij mee. Wordt bijna getikt van die tik in de auto. Quote
Recommended Posts