Ga naar inhoud

Nieuwe Proceed & Voorstellen


Robo2133

Aanbevolen Berichten

Laat ik mij even voorstellen, mijn naam is Robin en samen met mijn vriendin hebben wij een Proceed gekocht. Betreft een Gt-line Demo model met 5000km in Deluxe white.

Na veel afspraken bij de dealer en bijna de nieuwe Rio Gt-line MHEV besteld te hebben toch de keuze gemaakt om voor de Proceed te gaan die wij maandag 14 december in ontvangst mogen nemen! 
 

we zijn erg enthousiast (vooral ik natuurlijk) en kijken erg uit naar de overstap aangezien ik 4 jaar in mijn vw polo heb rond gereden toch toe aan een grotere auto gezien mijn dagelijkse woon-werkverkeer. 
 

De Proceed word geleverd op de standaard 17” wielen echter zou ik graag naar de 18” Kimhae willen gaan.. ik houd mij dus aanbevolen als iemand deze verkoopt! 
 

de nodige mailtjes voor offertes zijn er al uit om de Proceed te voorzien van diverse Chrome deletes. Momenteel ben ik het berichten van forum bij elkaar aan het plukken om de juiste benodigde led verlichting aan te schaffen om deze direct te vervangen (allergisch voor halogeen) 

verder heb ik plannen om ook de achterlichten (voor zover goedgekeurd) te laten wrappen in een smoke tint. Mocht iemand hier een voorbeeld van hebben of goed zijn in photoshop dan houd ik mij ook aanbevolen! 

05B432CD-C1C1-4661-A411-5501E94ADFED.jpeg

3655AB96-A4D4-48BE-A8C8-5730020E400B.jpeg

8E1B3D25-7D22-4114-AF91-CD00574B48CE.jpeg

aangepast door Robo2133
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Robin, ook wij hebben een demo gekocht met 8K op de teller. Het betreft hier een Kia ProCeed 1.4 T-GDI GT-PlusLine welke wij a.s. dinsdag gaan ophalen. Ook ik zit er aan te denken om de lampjes te vervangen voor LED. Mocht je een mooi adresje hiervoor hebben gevonden dan hoor ik dit graag van je. Alvast bedankt voor het delen.

2020-12-04 11_39_38-Foto in Kia ProCeed - Google Foto's.png

2020-12-04 09_00_35-Foto in Kia ProCeed - Google Foto's.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Inmiddels al 3 weken in bezit en ben er ontzettend blij mee, wat een geweldig en fijne wagen! 

Vanaf nu volledig voorzien led verlichting, interieur en achterklep heb ik besteld bij ome alie en is in goede conditie netjes verpakt aangekomen: 
https://a.aliexpress.com/_BSySIq
https://a.aliexpress.com/_BT2AEQ

A.s Dinsdag heb ik een afspraak om de grill te laten wrappen in glans zwart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...