Burton Geplaatst 29 December, 2020 Geplaatst 29 December, 2020 Goedemorgen, Sinds een maand heb ik een Kia Ceed 3 1.4 GT Line nu zit er nep uitlaten dit vind ik niet zo mooi. Nu heb ik de vraag weet iemand of de dubbele uitlaat past van een GT. Is dit alleen de einddemper vervangen en het gedeelte in de bumper of meer. Groet Hans Quote
theomonika Geplaatst 8 Januari, 2021 Geplaatst 8 Januari, 2021 diffuser van de GT die past zit hier onder de ceed Gt plusline uitlaat hebben we opmaat laten maken Quote
Burton Geplaatst 8 Januari, 2021 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2021 Ziet er mooi uit. Maar wil eigenlijk beide zijde ovaal zoals bij de GT. De diffuser als je deze besteld moet hij dan nog gespoten worden of is hij al pianolak zwart. Groetjes Hans Quote
theomonika Geplaatst 9 Januari, 2021 Geplaatst 9 Januari, 2021 11 uur geleden, Burton zei: Ziet er mooi uit. Maar wil eigenlijk beide zijde ovaal zoals bij de GT. De diffuser als je deze besteld moet hij dan nog gespoten worden of is hij al pianolak zwart. Groetjes Hans die moet dan nog gespoten worden Quote
theomonika Geplaatst 9 Januari, 2021 Geplaatst 9 Januari, 2021 12 uur geleden, Burton zei: Ziet er mooi uit. Maar wil eigenlijk beide zijde ovaal zoals bij de GT. De diffuser als je deze besteld moet hij dan nog gespoten worden of is hij al pianolak zwart. Groetjes Hans die moet dan nog gespoten worden Quote
Burton Geplaatst 10 Januari, 2021 Topic Starter Geplaatst 10 Januari, 2021 Bedankt voor de info ga ermee aan de slag. Groet Hans 1 Quote
Jeroensw Geplaatst 21 Februari, 2021 Geplaatst 21 Februari, 2021 (aangepast) Ik heb sinds een week ook een Ceed gt line die uitlaat had ik liever ook links en rechts werkend gezien. is het een gek idee om met een dremel de nep uitlaten weg te halen en daar een dubbele uitlaat te laten maken ? 21 Februari, 2021 aangepast door Jeroensw Taalfout auto correctie Quote
Burton Geplaatst 21 Februari, 2021 Topic Starter Geplaatst 21 Februari, 2021 Dat is geen gek idee. Wat betreft dubbele uitlaat de KIA dealer kon mijn nog niet vertellen of dat het past een dubbele uitlaat van een GT. Tevens zitten er ook kleppen in de uitlaat voor het geluid. Zodra hij een beurt nodig heeft gaan ze ernaar kijken. Maar aftermarket kan ook natuurlijk. Quote
admir Geplaatst 7 April, 2025 Geplaatst 7 April, 2025 Beste Theo, ik heb een Kia ceed sw GT line, en ik wou ook dubbel uitlaat, bij kia konden ze mijn niet helpen. Denk je dat deze past bij mijn kia want die is station wagon. En zou je mij kunnen link geven om deze te kopen als het past. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.