RonnyM Geplaatst 18 Januari, 2021 Geplaatst 18 Januari, 2021 (aangepast) Beste, Mijn verwarming werkt enkel op de hoogste temperatuur dan blaast hij warme lucht. Zet ik hem een graad minder blaast hij koude lucht, en men buitentemperatuur geeft 60graden aan. Kan iemand me hiermee helpen dit op te lossen? Bedankt alvast Mvg, Ronny 18 Januari, 2021 aangepast door RonnyM Quote
Sniperjp Geplaatst 18 Januari, 2021 Geplaatst 18 Januari, 2021 Dan is waarschijnlijk te buiten temperatuur censor defect. Heb dat ook eens met mijn Astra gehad. Nieuwe sensor en nooit meer last van gehad. Quote
RonnyM Geplaatst 18 Januari, 2021 Topic Starter Geplaatst 18 Januari, 2021 bedankt voor je reactie werkt de verwarming dan ook terug? Quote
Sniperjp Geplaatst 19 Januari, 2021 Geplaatst 19 Januari, 2021 Normaal gezien wel. Door de zogenaamde extreme temp buiten probeert de verwarming dit te compenseren. Quote
RonnyM Geplaatst 19 Januari, 2021 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2021 ikzelf ken hier niks van, weet je mss waar deze zich bevind of hoe dat eruit ziet?? Quote
Sniperjp Geplaatst 19 Januari, 2021 Geplaatst 19 Januari, 2021 Zit meestal achter de voor bumper. kan elke garage controleren en of vervangen kosten rond de 20 euro. Quote
Sniperjp Geplaatst 19 Januari, 2021 Geplaatst 19 Januari, 2021 Model kan afwijken, beste even zoeken op internet waar ie precies zit en welke je moet hebben. Vervangen is simpel. Meestal een schroef voor bevestiging en een stekker. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.