Petrusz Geplaatst 16 Februari, 2021 Geplaatst 16 Februari, 2021 Weet iemand toevallig of je led achterlichten op een picanto zonder led lampen kan zetten, zonder dat je kabels moet vervangen. maakt dit voor de stroomtoevoer nog wat uit of kan dit gewoon? En zijn er toevallig nog mensen met een setje waar ze vanaf moeten Quote
Murcielaygo Geplaatst 16 Februari, 2021 Geplaatst 16 Februari, 2021 Naar mijn weten kan dit. Ik weet niet of de stekkers gelijk zijn, maar de richtingaanwijzer is nog steeds een gloeilamp en de rem- en achterlichtfuncties zijn ieder apart, dus daar is geen regeling of aansturing voor nodig.Projectiekoplampen voor vervangen kun je vergeten; die zijn TE anders. Quote
Petrusz Geplaatst 16 Februari, 2021 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2021 Wat bedoel je precies met ‘Projectiekoplampen’? Quote
Petrusz Geplaatst 16 Februari, 2021 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2021 Ow ik zie het al, dat zijn de ‘led’ koplampen 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.