leodg19 Geplaatst 31 Maart, 2021 Geplaatst 31 Maart, 2021 Vandaag bij de beurt de waarschuwing gekregen dat de update er MOGELIJK niet meer bij kan. Het systeem zou dan vastlopen en niet meer gereset kunnen worden! De garage laat mij beslissen, en geeft geen garantie dat deze update er nog bij kan. Feiten: Venga 2012, met tot nu toe elk jaar zonder problemen een nieuwe update! Dus na de ruime garantie van 7 jaar op carrosserie e.d. zou het navigatiesysteem NA 9 JAAR AL NIET MEER UP TODATE TE BRENGEN IS? Wie heeft hier ook ervaring mee? Zij kunnen niet zeggen of deze update er nog bij kan. Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 Maart, 2021 Geplaatst 31 Maart, 2021 Dat zou zomaar kunnen. Updates worden steeds groter, dat probleem had ik met mijn oude TomTom ook.Alleen is bij een TomTom de applicatie separaat, dus kun je nog terug, dat zal bij jouw Venga niet zo zijn. Quote
nyw Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 Dat kregen wij ook te horen over de navigatie bij onze Kia Cee'd uit 2012..... Quote
Murcielaygo Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 Overigens is 9 jaar helemaal zo gek niet.TomTom houdt volgens mij 5 of 6 jaar aan als "lifetime".En Kia geeft je 7 jaar "gratis" updates... Quote
Tinie Vriens Geplaatst 26 Juli, 2023 Geplaatst 26 Juli, 2023 Kun je het systeem niet "upgraden" en uitbreiden met een hard disk?? Quote
Murcielaygo Geplaatst 26 Juli, 2023 Geplaatst 26 Juli, 2023 Dit topic is meer dan twee jaar oud, maar nee, je kunt meestal niet de opslag vergroten.Vaak draait de navi vanaf een interne, vaste opslag en gebruik je enkel de verwijderbare opslag (USB of SD) voor het aanbieden van de updater. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.