HenkBhz Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 Na 4 jaar een Niro ExecutiveLine Hybride gereden te hebben afgelopen week het nieuwere model gehaald. Het rijdt toch altijd iets anders (lees beter). Opvallende zaken vindt ik dat de radio niet direct uitgaat zodra je de deur open doet en de elektrisch bedienbare stoel gaat niet naar achteren, ondanks dat hij goed is ingesteld in het menu. Hebben meer ExecutiveLine bezitters hier “last” van of moet ik even terug naar de dealer? Groet, Henk Quote
Gast edsnijders Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 Als je in je menu op uit gezet dan werkt je stoel wijziging niet op lang zetten dan heb je de grootste verstelling Quote
HenkBhz Geplaatst 2 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2021 Bedankt voor je antwoord!Hij ging alleen voor de foto even op uit , maar hij staat op lang net als in mijn vorige Niro, maar hij werkt gewoon niet. Heb je ook dat je radio een tijdje aanblijft?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Quote
HenkBhz Geplaatst 2 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2021 Bedankt voor je antwoord!Hij ging alleen voor de foto even op uit , maar hij staat op lang net als in mijn vorige Niro, maar hij werkt gewoon niet. Heb je ook dat je radio een tijdje aanblijft?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Quote
Nia Kiro Geplaatst 7 April, 2021 Geplaatst 7 April, 2021 Ook bij mijn 2021 model blijft de radio langer doorspelen (ook als je de deur opent) en ook de lampen blijven lang (+/- 20 seconden) nabranden mvg Nia Kiro Quote
HenkBhz Geplaatst 9 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 9 April, 2021 Was iets in het slot kapot. Keurig onder garantie vervangen en werkt als een zonnetje. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.