Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds oktober rijd ik in een e-Niro uit 2020. Fijne auto met alle opties, maar: vanaf het begin heb ik last van mijn rug en vooral rechterschouder. In de vorige auto nergens last van. Al gespeeld met alle instellingen van de elektrische bediening, ook ervoor gezorgd dat de stoel niet ventileert, maar blijf die zenuw- en spierpijn houden. Kan 's nachts zelfs niet op mijn rechterzij slapen dus ... dit is echt een vervelend 'dingetje'. 

Omdat het ongemak steeds weer opnieuw begint als ik na een paar dagen niet-rijden, weer rijd, is mijn conclusie dat het aan iets in de elektrische autostoel ligt.

Iemand een tip wat je in zo'n geval kunt/moet doen? Klinkt als een klein probleem, maar ik 'zit' er echt mee. 

Geplaatst

Moeilijk te beoordelen of het aan de stoel ligt, maar heb je al eens naar de luchtstroom van de ventilatieopeningen gekeken. Vooral omdat het zich voordoet aan één kant. 

Geplaatst

Dank Rob, goed punt. Ik zal daar extra op letten bij de analyse. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...