Jump to content

Slijtage bekleding

robert1964

Recommended Posts

Hoe bedoel je met 'tot nu toe geen garantie'? Heb je de dealer hierop aangesproken en heeft hij aangegeven dat het niet onder de garantie valt?

Als de dealer dit heeft gezegd, dan zou ik het voorleggen aan Kia Motors Nederland (KMNL). Het kan/mag niet zo zijn dat bekleding al ná een jaar

extreme slijtageplekken vertoond. De dealer is overigens de eerst aangesprokene wat betreft garantieaanspraak. Succes!

Laat ons even weten wat eruit gekomen is!

Hoe bedoel je met 'tot nu toe geen garantie'? Heb je de dealer hierop aangesproken en heeft hij aangegeven dat het niet onder de garantie valt?

Als de dealer dit heeft gezegd, dan zou ik het voorleggen aan Kia Motors Nederland (KMNL). Het kan/mag niet zo zijn dat bekleding al ná een jaar

extreme slijtageplekken vertoond. De dealer is overigens de eerst aangesprokene wat betreft garantieaanspraak. Succes!

Laat ons even weten wat eruit gekomen is!

onze kia picanto is 10 maand uit,de bekleding ziet er netjes uit,geen slijtage verder

• Like 1

Dit probleem is hier op forum al uitgebreid besproken geweest.

ff zoeken, staan diverse oplossingen in, en tevens ook verwijzingen naar garantie.

• Like 1

Als de dealer niet bereidt is tot enige garantieverlening, dan is het toch goed om te weten welke weg men moet bewandelen,

ondanks de oplossingen die er op het forum worden geboden. Je hebt tenslotte de dealer nodig om überhaupt het probleem

opgelost te krijgen.

• Like 1

Hier heel lokaal:Op mijn eigen stoel geen slijtage ( na 18.000 km in 2,5 jaar),wel regenvlekken,de dealer heeft al aangeboden de stoel te shamponeren,maar op de passagiersstoel,waar zelden iemand zit,wel op div. plaatsen pluisjes,alsof er met een schuurspons overheen is geweest.Kan het niet verklaren,maar geen ramp.

...........wel regenvlekken,de dealer heeft al aangeboden de stoel te shamponeren,maar op de passagiersstoel,waar zelden iemand zit,wel op div. plaatsen pluisjes,alsof er met een schuurspons overheen is geweest.Kan het niet verklaren,maar geen ramp.

Dit is een garantiegeval dat al eerder besproken is in dit deel (Picanto). Is een bekend euvel wat door de KCG is aangekaart bij KMNL.

Als het goed is dient de dealer dit inderdaad eerst te shamponeren, maar daarna tevens te voorzien van een coating. Deze garantie

mag je afdwingen want die is door KMNL aan de dealers opgelegd. Anders even het juiste topic erbij zoeken voor de juiste info. Onder

nieuws Kia Motor Nederland staat ook het nodige hierover door ons beschreven (KCG) in de notulen.

Suc6 ermee!

hier geen slijtage (afkloppen) maar nog steeds enkele lelijke druppels ja. Stoel is al een keer door de dealer behandeld.

verders omdat ik de achterbak te klein vind zet ik altijd mijn boodschappen enzo op de achterbank (5drs) hierover heb ik een plaid liggen.