Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Ik rij nu bijna 3 jaar in mijn picco maar het stuur vertoond redelijke slijtage plekken voornamelijk bij de stiksels.... Al bij de dealer geweest die wijt aan gebruik..... Mn wagentje word bijna elk weekend gepoetst en ik werk op een kantoor dus geen vuile handen ofzo..

Hebben hier meer mensen last van? Het is echt slijtage en geen vuil..

Posted
Kan te maken hebben met zuurgraad van de handen en eventuele aftershave-resten die op handen achterblijft..

Dat zei meneer Google tenminste.

Posted

of wat dacht je van schoon maak middel ??

ik mak dit heel vaak mee op me werk mensen die zo zuinig zijn op hun auto en veel schoon maken en dan ook hun stuur 

en de poets doekjes / snoetepoetsers die zijn het ergste die lossen je stuur gewoon op op den duur 

Posted

nou voor onze fossielen  :wink:  :wink:  dit zijn de snoetepoetsers / schoonmaak doekjes 

maakt alles schoon ook je kind dus maar lost je dachbord / stuur en dat soort dingen op de lange termijn gewoon op 

1531902_658634984175598_311472380_n.png

Posted

Iedereen met kleine kinderen kent de Snoetepoetsers!

Ah, die van mij zitten op de TU en hebben andere nuttige dingen nodig..... :wink:

• Like 3
Posted

Nee, net met andere dingen bezig, haha !

Maar eh, waar gaat het over ?

Er zijn aldi-stuurhoesjes te koop, er zijn prof stuur-bekleders, er zijn dhz stuurhoezen van leer EN er is misschien iets te regelen

vanwege garantie.

Van Peerke hebben we al even niks gehoord, helaas.