RJn Geplaatst 4 Mei, 2021 Geplaatst 4 Mei, 2021 Beste Kia Sorento rijders. Op de bijgevoegde foto zie je zwarte uitslag op het 'rvs' gedeelte op het stuur. Weet iemand hoe en met wat ik dit kan behandelen zodat dit verdwijnt? gr Rob Quote
Remco proceed Geplaatst 4 Mei, 2021 Geplaatst 4 Mei, 2021 Is dat grijze niet gewoon zwart plastic wat gespoten is. Lijkt gewoon slijtage. Als het echt rvs kun je het gewoon poetsen met een rvs poets Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 Mei, 2021 Geplaatst 4 Mei, 2021 Ik ben bang dat Remco gelijk heeft; de zilveren verf is van het kunststof weggesleten. Quote
Murcielaygo Geplaatst 5 Mei, 2021 Geplaatst 5 Mei, 2021 ik heb dat niet bij mijn stuurJij hebt geen Sorento, jouw Niro is jonger en heeft een ander stuur EN waarschijnlijk daardoor minder slijtage. Quote
BdB Geplaatst 5 Mei, 2021 Geplaatst 5 Mei, 2021 Bij mijn vorige Sorento XM van 2010 hetzelfde gehad, kreeg toen op 149000 kilometer een nieuw gedeelte op het stuur viel onder de garantie. Ik rij nu een Sorento UM van 2015 het stuur blijft nu goed. Quote
RJn Geplaatst 16 Mei, 2021 Topic Starter Geplaatst 16 Mei, 2021 Dank je wel heren voor de feedback. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.