Jump to content

Maarten69

Even voorstellen Nieuwe Kia rijder

Recommended Posts

Mijn naam is Maarten en sinds gisteren ben ik een Kia Niro Executve rijder, Ik moet nog even wennen aan al die extra's die bij de Volkswagen Sportsvan niet aanwezig waren

Alleen de motor vind ik wel rumoerig en de parkeerhulp mis ik wel, zeker omdat de auto altijd in de parkeergarage staat, waar de plekken niet al te groot zijn, toch een te korte proefrit gemaakt, Maar voorlopig geef ik de Niro de voordeel van de twijfel en hoop vele plezierige jaren met deze auto te hebben 

Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen

IMG_7147.JPG

IMG_7149.JPG

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Aryan Blok
      Graag stel ik me langs deze weg voor. Mijn naam is Aryan. Sinds december 2020 rijd ik in een Kia E-Niro (zakelijke lease). Auto bevalt erg goed, ben er tevreden mee.
    • By Lux
      Beste forum leden,
      Na heel wat zoek werk heb ik helaas de immobilizer niet kunnen vinden. Heeft iemand de gouden tip? 
    • By Rolies
      Sinds vanochtend werkt mijn Kia public charging app niet meer. Alle inloggegevens zijn verdwenen, evenals mijn voucher met laadtegoed, laadsessies, enz. Hebben meer gebruikers hier last van?

• By Henk2021
      Beste forum leden Kia club. 
      Als nieuw lid en rijder van een Kia E-Niro, stel ik mij even voor. 
      Sinds juni 2021 trotse rijder van de witte E-Niro, private lease. Tot nu toe zeer tevreden met deze snelle en mooi afgewerkte auto. Hoop dat we ook in dit forum veel op kunnen steken. 
      Bedankt voor het toevoegen. 
    • By TedKiaPret
      Een aantal technische vragen over de Niro PHEV ExecutiveLine:

1. Bij het instellen van de stoel profielen wil ik de onder rug support ook meenemen, kan dit?
      2. Kan ik de sleutel en het gebruikersprofiel automatisch aan elkaar koppelen?
      3. Kan ik AUTO HOLD bij het starten van de auto altijd aan laten staan?
      4. Hoe kan ik de ICE stationair laten draaien als ik nog stilsta?
      5. Kan ik instellen dat het dakraam automatisch dichtgaat als ik de auto uitzet of op slot doe?

Als iemand extra vragen heeft, post ze hieronder!
  • Create New...