Jump to content

Nieuwe Kia Niro besteld

Share

Recommended Posts

Hallo, Ik heb een nieuwe Kia Niro Hybride Executieve besteld (gravity blue) en die wordt eind september geleverd.

Ik zit te twijfelen of ik ook een ledverlichting voetruimte (voorzijde en achterzijde) en in en uitstapverlichting ga nemen.

Heeft iemand er ervaring mee?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Bob Meilof
      Ik ben in het bezit van een Kia Picanto 1.
      Heeft iemand wel eens de lampjes vervangen die achter de km en de toerenteller zitten,  bij mij branden er nog maar 2 en zo is het wel erg donker.
      Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
      Vriendelijke groet
      Bob Meilof,
    • By setje
      Misschien is deze youtube reeds bekend maar bevat een aantal opties die ik in ieder geval niet kende.

• By Adri22
      Tot nu toe 2 maal binnen enkele dagen weigert de cee'd om te starten, wel gaat de hele kerstboom in het dashboard aan. Na de 2e maal Anwb gebeld en nog eens geprobeerd te starten, nu startte de auto weer probleemloos. Anwb weer maar afbesteld. Ben vanaf nu de reservesleutel maar gaan gebruiken (in beiden zit  een vrij nieuwe batterij) probleem heeft zich tot op nu niet herhaald. Toch wil ik wel graag 2 bruikbare sleutels in mijn bezit hebben! Graag een oplossing ?? Bvb. dank.
    • By Breda1912
      Vanwege de aanschaf van een andere auto verkoop ik de originele rubberen matten en de originele kunststof inzetbak voor de kofferbak. Ze zijn gebruikt in mijn KIA Sportage 3 uit 2012. 
      Bieden van af  € 30,00. 

• By Cor de Zeeuw
      Hallo, we zijn op zoek naar 16 inch wieldoppen voor de kia niro, bouwjaar 2019. Deze kunnen alleen via de kia dealer verkregen worden. Het gaat om aerodynamische wieldoppen.  Zijn er alternatieven? En heeft iemand er ervaring mee? 
      We horen het graag.

Groeten, Cor.
  • Create New...