Jump to content

Droge aandrijfas

boyac
 Share

Recommended Posts

Beste,

De versnellingsbak heeft olie waarbij daar de homokineet word aangedreven aan linkervoorwiel.= geolied

Echter de homokineet aan de rechter word niet geolied? Of hoe komt die olie erin?

Naar mijn weten worden homokineet en niet geolied. Die worden volgepropt met vet in de rubber stof hoes.

Ik begrijp ook niet hoe je concludeerde dat dat bij jou anders is. Kun je een foto plaatsen?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Peerke
      Mijn 7 jaar oude Venga (108.000km) kwam wegens een kapot wiellager lv. niet door de apk. Moest worden vervangen. Kiagarage kreeg lager niet los. Dus moest ook naaf , aandrijfas en allerlei klein spul worden vervangen. Dit zou alleen aan onderdelen al meer dan 1000 Euro gaan kosten. Breukelen echter gaf nog 50% coulancekorting, Kiagarage gaf gratis leenauto en berekende geen arbeidsloon. Rekening kwam zo op 765 Euro.  Ik vind dit , ondanks de kortingen, ongelooflijk duur.  Klopt dit?
    • By Ran
      Hi,

Mijn sportage uit 2009 trilt erg bij gas geven en trekt naar rechts. Diagnose Kia dealer dat aandrijfas rechtsvoor vervangen moet worden. Aangezien er nog hevig gediscusieerd wordt of dit onder garantie valt bij het bedrijf waar ik de wagen gekocht heb (geen KIA dealer) ben ik benieuwd of mensen hier ook ervaring mee hebben en of dit een duur geintje is.

Bedankt

Ran
  • Create New...