Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi,

Mijn sportage uit 2009 trilt erg bij gas geven en trekt naar rechts. Diagnose Kia dealer dat aandrijfas rechtsvoor vervangen moet worden. Aangezien er nog hevig gediscusieerd wordt of dit onder garantie valt bij het bedrijf waar ik de wagen gekocht heb (geen KIA dealer) ben ik benieuwd of mensen hier ook ervaring mee hebben en of dit een duur geintje is.

Bedankt

Ran

Geplaatst

was dat niet vanaf 2010 7 jaar garantie?

qua prijs weet ik niet wat het kost, qua sleuteltijd is het wel redelijk te doen.

Trouwens al een paar keer een aandrijfas vervangen vanwege extreem trillen bij optrekken (en dan vooral in een bepaalt toerengebied), maar niet i.c.m. naar rechts trekken (en vaak was het juist de linker as die het veroorzaakte)

Geplaatst

was dat niet vanaf 2010 7 jaar garantie?

qua prijs weet ik niet wat het kost, qua sleuteltijd is het wel redelijk te doen.

Trouwens al een paar keer een aandrijfas vervangen vanwege extreem trillen bij optrekken (en dan vooral in een bepaalt toerengebied), maar niet i.c.m. naar rechts trekken (en vaak was het juist de linker as die het veroorzaakte)

De SP2, (derde versie) is uitgekomen sept 2008 en vanaf die tijd geldt de 7 jr garantie.

De 9/2008 SP2 werd dan ook al in fonkel nieuwe fabriek in Slowakije geproduceerd.

Zelf heb ik mijn 1e Kia SP2 in feb 2009 gekocht met idd 7jr garantie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...