Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo Allemaal, 

Ik heb een kia rio uit 2013, 

In deze rio zat toen een navigatie systeem van pioneer. dit was een aanbieding bij de dealer. 

Helaas werken hierdoor de knoppen niet op het stuur en het is gewoon een oud systeem wat niet echt goed werkt. 

Nu zag ik dat er mooie android systemen waren. 
heeft iemand een mooi systeem om aan te raden te gebruiken en goede ervaring mee? 

En zijn die navigatie systemen allemaal plug en play of moet er bij sommige systemen wel wat meer gebeuren? 

Ik hoor het graag. 

• Confused 1
Posted

Om de knoppen op het stuur de juiste functie te laten bedienen, zal er bij sommige(?) toestellen vast wel meer moeten gebeuren dan alleen inbouwen.

De beloften van plug and play bij Ali-express en dergelijke aanbieders zijn niet heel veel waard, informeer eerst eens bij een willekeurige 'stenen winkel' in Nederland.

• Like 1
  • 4 months later...
Posted

Mijn scherm werkt niet (onderste gedeelte) en kan dus mijn navigatie niet gebruiken. de dealer en volgens hun ook KIA Nederland kunnen geen andere instaleren omdat,
LG de leverancier ze niet levert.....al 4 maanden, lijkt mij een sterk verhaal, wie herkend dit? 
Kia Niro Hybride 2018