Jump to content

[Picanto TA] Pioneer F940BT vervangen door F960DAB

Share

Recommended Posts

Long story short, ik heb per ongeluk de F940BT in de Picanto van mijn moeder gebrickt door een corrupte firmware update, en nu die radio er toch uit moet wil ik een gebruikte F960DAB inbouwen.

De vraag alleen is: past dit? DAB+ heb ik een andere antenne of een adapter nodig, dat had ik begrepen, maar wat over de andere stekkers?

Je hebt in elk geval een DAB antenne nodig maar een raam (plak antenne) antenne is al voldoende 

bedrading zit er bij en als het goed is zit er al een adapter achter de vorige radio die je kunt her gebruiken 

• xtra40 changed the title to [Picanto TA] Pioneer F940BT vervangen door F960DAB
Posted (edited)
1 uur terug, zei xtra40:

Je hebt in elk geval een DAB antenne nodig maar een raam (plak antenne) antenne is al voldoende 

bedrading zit er bij en als het goed is zit er al een adapter achter de vorige radio die je kunt her gebruiken 

Beugels van de dooie F940BT overzetten, kabels erin klikken van oude radio en klaar toch? DAB zoek ik een andere keer wel uit.

Edited by Wasmachineman_NL

met een beetje massel zit het er allemaal nieuw er bij 

maar meer zou het niet moeten zijn 

Posted (edited)

Heerlijk, klaphark van een verkoper mailt mij net, "vrouw heeft nieuwe auto gekocht dus de radio gaat naar de nieuwe auto" fijn hoor kerel, kon je dat niet eerder zeggen :<

Welke opties heb ik nog meer buiten een veel te dure nieuwe radio kopen? De auto heeft een achteruitrijcamera en die moet absoluut bruikbaar blijven.

Zou de Pioneer DMH-A240DAB passen of moet ik daar de halve auto voor verbouwen? Staat op Facebook (gatverdamme) Marketplace eentje te koop voor €120, als die plug 'n play past koop ik die.

Edited by Wasmachineman_NL