Ron westra Geplaatst 16 Oktober, 2021 Geplaatst 16 Oktober, 2021 Hoi Kia liefhebbers , Mijn naam is Ron Westra en ik ben sinds kort in het bezit van een schitterende Kia Niro Hybrid..nu is mijn vraag zou de Halogeen verlichting te vervangen zijn voor Led verlichting....weet een van jullie dit of dat mogelijk is of dat een van jullie kia niro rijders dit al mischien al gedaan heeft via de dealer??? ik hoor het graag ....dank jullie wel alvast Quote
Hippe lip Geplaatst 16 Oktober, 2021 Geplaatst 16 Oktober, 2021 2 uur geleden, Ron westra zei: Hoi Kia liefhebbers , Mijn naam is Ron Westra en ik ben sinds kort in het bezit van een schitterende Kia Niro Hybrid..nu is mijn vraag zou de Halogeen verlichting te vervangen zijn voor Led verlichting....weet een van jullie dit of dat mogelijk is of dat een van jullie kia niro rijders dit al mischien al gedaan heeft via de dealer??? ik hoor het graag ....dank jullie wel alvast Hoort deze vraag niet meer thuis in het Niro-forum? Je zit hier bij e-Niro, de volledig elektrische Niro. Quote
xtra40 Geplaatst 16 Oktober, 2021 Geplaatst 16 Oktober, 2021 gebruik eens de zoek funtie je zult verbaast zijn wat je allemaal tegen komt zelfs meerdere antwoorden op jouw vraag hier 1 van de voorbeelden 1 Quote
Ron westra Geplaatst 16 Oktober, 2021 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2021 2 uur geleden, Hippe lip zei: Hoort deze vraag niet meer thuis in het Niro-forum? Je zit hier bij e-Niro, de volledig elektrische Niro. Hoi Hippe Lip Dank je maar hoe ga ik naar de juiste forum,kun je mij dat schrijven....ik ben nieuw hier op deze site dank je wel alvast groet Ron Quote
xtra40 Geplaatst 16 Oktober, 2021 Geplaatst 16 Oktober, 2021 Zojuist, Ron westra zei: Hoi Hippe Lip Dank je maar hoe ga ik naar de juiste forum,kun je mij dat schrijven....ik ben nieuw hier op deze site dank je wel alvast groet Ron ik heb het al verplaatst naar het juiste forum deel 3 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.