Jump to content

Radio Sportage4

Go to solution Solved by V3yro,

Recommended Posts

Posted

Weet iemand hoe je die vervelende label weg krijgt ,die bij elke radiozender te zien is,graag zou ik de label van de radiozender zelf zien,als dat tenminste mogelijk is. Heb al van alles geprobeerd maar mij lukt het niet. Krijg wel info welke zender opstaat. Zie afbeelding.

20220106_134443.jpg

Posted

Dan heeft ie een update nodig dit had ik met Derik ook en dit is door middel van een update opgelost  en krijg je de logo’s van het radio station te zien 

• Confused 1
Posted
2 minuten geleden, zei xtra40:

Dan heeft ie een update nodig dit had ik met Derik ook en dit is door middel van een update opgelost  en krijg je de logo’s van het radio station te zien 

Dit heb ik al gedaan de update is van november 2021.

Posted
10 minuten geleden, zei Rinus30:

Dit heb ik al gedaan de update is van november 2021.

Het systeem is van JBL en de navi is gen2 uit 2016

• Solution
Posted (edited)

Als dit het systeem is zonder applecarplay/goole auto heb je de functie niet en blijft dit groen. De eerste Sportage's hebben een GEN2 systeem en dat is namelijk zonder carplay tijdens productie eind 2016 begin 2017 is het toestel veranderd in een ander type (systeem naam is dan GEN4 dacht ik) en dan heb je wel carplay/google auto en ook de mogelijkheid tot afbeeldingen.

Edited by V3yro
  • Thanks 1
Posted
Op 13-1-2022 om 17:04, zei V3yro:

Als dit het systeem is zonder applecarplay/goole auto heb je de functie niet en blijft dit groen. De eerste Sportage's hebben een GEN2 systeem en dat is namelijk zonder carplay tijdens productie eind 2016 begin 2017 is het toestel veranderd in een ander type (systeem naam is dan GEN4 dacht ik) en dan heb je wel carplay/google auto en ook de mogelijkheid tot afbeeldingen.

Het rare is dat bij usb met mp3 de hoesjes van het nummer wel te zien zijn met bijbehorende info.

Posted

Bij MP3 zit de afbeelding IN het bestand en hoeft het "slechts" te worden vertoond.
Bij de radio moet het beeld worden ontvangen en gedecodeerd. En dat decoderen doet de software; dus als die dat niet ondersteunt zie je geen plaatjes.
De software voor MP3-decoderen staat los van die voor de radio (en MP3 is natuurlijk veel ouder, dus men zal ws. van een standaard stukje code gebruik maken), dus dat het een het wel doet en het ander niet wil niks zeggen...

• Thanks 1