Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 20-5-2022 om 15:28, zei kras:

Hé Barney,

Ik heb een PHEV. Het lijkt er echter op dat er een verschil zit in het papieren manual en de digitale versie die ik heb staan in mijn Kia. Ik zal het nog even uitzoeken. Verder heb ik een site gevonden waar ook het e.e.a. aan informatie staat Hierbij de link: http://webmanual.kia.com/STD_GEN5W/AVNT/EU/Dutch/index.html

Hé Barney,

In de papieren versie is het PHEV gedeelte beschreven in hoofstuk 1 (Bladzijde 1 t/ 39). Dat vind je dus niet terug in de digitale versie.  

• Thanks 1
Geplaatst
Op 22-5-2022 om 11:14, zei kras:

Hé Barney,

In de papieren versie is het PHEV gedeelte beschreven in hoofstuk 1 (Bladzijde 1 t/ 39). Dat vind je dus niet terug in de digitale versie.  

Oh dat is best jammer, vandaar dus, bedankt voor het nakijken Top👍

Geplaatst

Allemachtig, ik dacht dat mijn nu huidige Niro veel toeters en bellen ( camera's ) heeft maar deze nieuwe Sportage 5 kan er ook wat van, je kan er wel een L.O.I cursus van maken, maar goed dat we elkaar nu en in de toekomst hier kunnen adviseren over alle mogelijkheden van deze geweldige auto.🙄

Geplaatst

Daarom ben ik zo blij met die digitale handleiding. Ik heb nog 6 maanden om me in te lezen.

Geplaatst
36 minuten geleden, zei Geer00:

Daarom ben ik zo blij met die digitale handleiding. Ik heb nog 6 maanden om me in te lezen.

Vandaar dat we deze topic daarvoor gemaakt hebben, ik ga woensdagmiddag de mijne halen en ben nu druk aan het " studeren " 🤭

Geplaatst (aangepast)
21 minuten geleden, zei Jim Gubbels:

Link werkt niet, wellicht deze proberen: https://www.kia.com/nl/service/reparatie-en-onderhoud/

Bij mij werkt mijn link prima 🤔die van jou is een heel andere site.😗 die van mij staan mooie instructie video's op namelijk😉

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst
2 minuten geleden, zei Gerd_NL:

Het q aan het einde moet weg!

Bij mij werkt hij maar heb de q weggehaald, bedankt voor je melding.👊

Geplaatst
4 uur geleden, zei Geer00:

Die tijd ga je zeker nodig hebben 😄

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb tijdens het bekijken van alle functies de tab " Handleiding " ingetoetst, je kan dan een QR Code scannen die je naar een website stuurt waar je heel eenvoudig alle functie's en instellingen kan bekijken met het hele layout van het info scherm. Echt heel leuk om zo ook alle instellingen te bekijken en te leren.

Ik deel hem hier alvast met jullie.😉

http://webmanual.kia.com/STD_GEN5W/AVNT/EU/Dutch/index.html

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...