Rick Posted March 6, 2022 Posted March 6, 2022 (edited) Indien iemand al een digitale handleiding heeft weten te bemachtigen, dan mag die em hier plaatsen! Als je de Sportage al hebt, en je hebt em geregistreerd in MijnKIA, dan kan het zijn dat je hier de digitale handleidingen al kunt downloaden RS_Kia_Sportage_PHEV_SUV_2020_5d_Hybrid (Electric).pdf Edited March 6, 2022 by Rick Quote
Rick Posted March 6, 2022 Author Posted March 6, 2022 Ik heb wel een Australische handleiding kunnen vinden, maar deze zal afwijken van de onze. Voor die al een kijkje wil nemen, hier als bijlage: kia-sportage-owners-manual-2022.pdf Quote
BarneyRubble Posted March 6, 2022 Posted March 6, 2022 9 uur geleden, zei Rick: Indien iemand al een digitale handleiding heeft weten te bemachtigen, dan mag die em hier plaatsen! Als je de Sportage al hebt, en je hebt em geregistreerd in MijnKIA, dan kan het zijn dat je hier de digitale handleidingen al kunt downloaden RS_Kia_Sportage_PHEV_SUV_2020_5d_Hybrid (Electric).pdf 1 MB · 3 downloads Hoop hem snel te kunnen inzien. Quote
BarneyRubble Posted March 25, 2022 Posted March 25, 2022 (edited) Er zijn ook uitgebreide video's die de uitleg van de Sportage 2022 laten zien, in Engelstalige uitleg.. https://youtu.be/MLQUC96s6Ds https://youtu.be/8IfYqsYfcKE En alleen van de LX versie maar komt op hetzelfde neer. Edited March 25, 2022 by BarneyRubble Quote
Johan Schaap Posted April 16, 2022 Posted April 16, 2022 Hier een link naar USA handleidingen.https://owners.kia.com/content/owners/en/manuals.htmlVerder KIA Features & Functions video's.https://youtube.com/user/KiaFeatureVideosVerstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk Quote
BarneyRubble Posted April 16, 2022 Posted April 16, 2022 (edited) 2 uur geleden, zei Johan Schaap: Hier een link naar USA handleidingen. https://owners.kia.com/content/owners/en/manuals.html Verder KIA Features & Functions video's. https://youtube.com/user/KiaFeatureVideos Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk Helaas, kan alleen bij de Sportage PHEV 2023 invoeren en dan vindt ie niets. Edited April 16, 2022 by BarneyRubble Quote
Rick Posted April 22, 2022 Author Posted April 22, 2022 Hier zijn ze dan Wel in het Amerikaans MY23 Sportage PHEV FFG 031422 r10_final.pdf 2023 Sportage P(HEV).pdf 1 Quote
BarneyRubble Posted April 22, 2022 Posted April 22, 2022 2 uur geleden, zei Rick: Hier zijn ze dan Wel in het Amerikaans MY23 Sportage PHEV FFG 031422 r10_final.pdf 6 MB · 1 download 2023 Sportage P(HEV).pdf 9 MB · 2 downloads Top Rick, kunnen we ons weer goed voorbereiden en scheelt net als bij mijn Niro de dealer een uur uitleg. 1 Quote
BarneyRubble Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Ik heb gisteren bij mijn Dealer geinformeerd dat zodra hij de nederlandse handleiding van deze Sportage 5 heeft of hij mij die kan toesturen via mail of WeTransfer of wat dan ook. Bij mijn Niro Hybride heeft ie dat ook gedaan. Als alle nu toekomstige nieuwe Sportage 5 rijders hier dit nu ook bij hun eigen dealer informeren dan zal het hopelijk niet zo lang meer duren dat 1 van ons hem hier op dit topic kan aanbieden of hem via een link kan laten downloaden. Ik verheug me er op. 2 Quote
kras Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 Op 28-4-2022 om 18:19, zei BarneyRubble: Ik heb gisteren bij mijn Dealer geinformeerd dat zodra hij de nederlandse handleiding van deze Sportage 5 heeft of hij mij die kan toesturen via mail of WeTransfer of wat dan ook. Bij mijn Niro Hybride heeft ie dat ook gedaan. Als alle nu toekomstige nieuwe Sportage 5 rijders hier dit nu ook bij hun eigen dealer informeren dan zal het hopelijk niet zo lang meer duren dat 1 van ons hem hier op dit topic kan aanbieden of hem via een link kan laten downloaden. Ik verheug me er op. Ik heb de handleiding even binnengehaald vanaf de mijn kia site. 252.pdf 1 1 Quote
Geer00 Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 (edited) Mijn dank is onuitsprekelijk, ik zal hem dus ook niet uitspreken Zo heb ik in ieder geval al iets ......................... Wel veel pagina's, maar hee ....... ik heb nog 6 maanden de tijd Edited May 19, 2022 by Geer00 Quote
BarneyRubble Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 11 minuten geleden, zei kras: Ik heb de handleiding even binnengehaald vanaf de mijn kia site. 252.pdf 34 MB · 3 downloads Super Kras, echt geweldig, kan ik voordat ik hem Woensdag ophaal is even goed doorspitten. Top Top Top Quote
BarneyRubble Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 Vraagje , Is er ook iemand die een handleiding betreft de Kia Connect App via " Mijn Kia " kan downloaden en plaatsen, je moet namelijk eerst je auto kunnen connecten en toevoegen wil je de mogelijkheden van deze App kunnen uitzoeken Bvd, Barney Quote
Jim Gubbels Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 5 uur geleden, zei kras: Ik heb de handleiding even binnengehaald vanaf de mijn kia site. 252.pdf 34 MB · 7 downloads Thanks, nu kan ik alles al een beetje doorlezen. Ik heb mijn Kia Sportage 4 weken geleden besteld, ik kan hem waarschijnlijk pas in sep/okt verwachten, in het uiterste geval pas eind 2022, begin 2023. Wie heeft al meer ervaring met de daadwerkelijke levertermijn? Quote
kras Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 7 uur geleden, zei BarneyRubble: Super Kras, echt geweldig, kan ik voordat ik hem Woensdag ophaal is even goed doorspitten. Top Top Top Succes het is best wel een dik boekwerk Quote
BarneyRubble Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 Is er op het moment iemand die de PHEV al in bezit heeft?, En zo ja, zou je dan de volledige handleiding voor de PHEV via je " Mijn Kia " willen downloaden en dan hier op deze topic hem weer willen uploaden ( toevoegen ) zoals Kras gedaan heeft. Ik zou je zeer dankbaar zijn. BVD, Barney. Quote
kras Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 1 uur geleden, zei BarneyRubble: Is er op het moment iemand die de PHEV al in bezit heeft?, En zo ja, zou je dan de volledige handleiding voor de PHEV via je " Mijn Kia " willen downloaden en dan hier op deze topic hem weer willen uploaden ( toevoegen ) zoals Kras gedaan heeft. Ik zou je zeer dankbaar zijn. BVD, Barney. Hé Barney, Ik heb een PHEV. Het lijkt er echter op dat er een verschil zit in het papieren manual en de digitale versie die ik heb staan in mijn Kia. Ik zal het nog even uitzoeken. Verder heb ik een site gevonden waar ook het e.e.a. aan informatie staat Hierbij de link: http://webmanual.kia.com/STD_GEN5W/AVNT/EU/Dutch/index.html Quote
kras Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 19 uur geleden, zei Jim Gubbels: Thanks, nu kan ik alles al een beetje doorlezen. Ik heb mijn Kia Sportage 4 weken geleden besteld, ik kan hem waarschijnlijk pas in sep/okt verwachten, in het uiterste geval pas eind 2022, begin 2023. Wie heeft al meer ervaring met de daadwerkelijke levertermijn? Ik heb mijn PHEV GT Plusline besteld in december 2021 en in april 2022 is deze bij de dealer afgeleverd. Quote
Jim Gubbels Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 1 uur geleden, zei kras: Ik heb mijn PHEV GT Plusline besteld in december 2021 en in april 2022 is deze bij de dealer afgeleverd. Thanks! Quote
Rick Posted May 20, 2022 Author Posted May 20, 2022 2 uur geleden, zei kras: Hé Barney, Ik heb een PHEV. Het lijkt er echter op dat er een verschil zit in het papieren manual en de digitale versie die ik heb staan in mijn Kia. Ik zal het nog even uitzoeken. Verder heb ik een site gevonden waar ook het e.e.a. aan informatie staat Hierbij de link: http://webmanual.kia.com/STD_GEN5W/AVNT/EU/Dutch/index.html Da kan, In de oude 2011 versie stond zelf 1.5 liter olie teveel bij de onderhoud in het boekje. Quote
BarneyRubble Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 (edited) 3 uur geleden, zei kras: Hé Barney, Ik heb een PHEV. Het lijkt er echter op dat er een verschil zit in het papieren manual en de digitale versie die ik heb staan in mijn Kia. Ik zal het nog even uitzoeken. Verder heb ik een site gevonden waar ook het e.e.a. aan informatie staat Hierbij de link: http://webmanual.kia.com/STD_GEN5W/AVNT/EU/Dutch/index.html Hoi Kras, duidelijk. Zit er in " Mijn Kia " misschien ook een handleiding voor de Kia Connect App bij, via jou gegeven website vind ik daar zeker ook wat over maar ben benieuwd of daar ook een pdf van is om te downloaden Edited May 20, 2022 by BarneyRubble Quote
kras Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 4 uur geleden, zei BarneyRubble: Hoi Kras, duidelijk. Zit er in " Mijn Kia " misschien ook een handleiding voor de Kia Connect App bij, via jou gegeven website vind ik daar zeker ook wat over maar ben benieuwd of daar ook een pdf van is om te downloaden Hallo Barney, Helaas zie ik geen extra informatie over de Kia Connect App in mijn Kia. Quote
BarneyRubble Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 33 minuten geleden, zei kras: Hallo Barney, Helaas zie ik geen extra informatie over de Kia Connect App in mijn Kia. Hoi Kras, duidelijk bedankt voor de moeite. Die website van je geeft best ook veel informatie. Quote
Recommended Posts