R.J. Geplaatst 5 April, 2022 Geplaatst 5 April, 2022 Kan ik dat ergens aanzetten of staat dat automatisch aan. Ik vraag dat hierom. Vanmiddag van Amsterdam naar Hoorn gereden. Is dan een 100 km weg en dat staat ook op de borden, maar het navigatie scherm gaf 120 km aan. Navigatie zelf was niet in gebruik. Is trouwens al jaren een 100 km weg. Alleen S nachts 130. Quote
gjcvro Geplaatst 5 April, 2022 Geplaatst 5 April, 2022 Daar had je toch al een topic voor geopend? En er is ook nog een derde topic over: 1 Quote
R.J. Geplaatst 5 April, 2022 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2022 Er is ook zoveel nieuws te ontdekken en dan probeer je het advies van het forum voor een ander topic en kom je dit weer tegen. Excuses, zal beter opletten. Quote
R.J. Geplaatst 7 April, 2022 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2022 Alles staat correct ingesteld. Toch geeft het scherm een verkeerde maximum snelheid aan. Zal dat eens aan de dealer vragen, moet ik toch naartoe voor het monteren van een afneembare trekhaak. Quote
gjcvro Geplaatst 7 April, 2022 Geplaatst 7 April, 2022 ik gok iets met onderborden en niet kunnen lezen... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.