Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na een update van ook navigatie etc twee weken geleden   bij mijn Kia Niro is mij opgevallen indien je gebeld wordt  dat de naam van beller die als contact persoon in systeem staat niet op scherm verschijnt meer

Min mobiel is een samsung a8 2018 en daar zijn geen veranderen in geweest

Met dealer contact gehad en nog geen melding van geweest dus onbekend

Heeft iemand helaas dezelfde issue

Geplaatst
1 uur terug, Murcielaygo zei:

Heb je al geprobeerd de telefoon te ontkoppelen en opnieuw te koppelen en synchroniseren?

ja ook gedaan en opnieuw synchronisatie etc   en gebruik bluetooth

Geplaatst

En misschien maakt het uit of een nummer 2x in je adresboek staat. Dat dus het nummer wordt getoond als het er 2x in staat. En alleen de naam verschijnt als het maar 1x in je adresboek staat. 

• 2 weken later...
Geplaatst

Neen

Bij sommige contacten die bellen wel naam zichtbaar en bij diverse anderen weer niet

Had al tip  gehad met mogelijk alle contacten op +31 te zetten Dus dat is nog niet helemaal afgerond door mij

Wordt geen 325 keer door verschillende gebeld zal ik maar zeggen die in mijn lijst staan

Maar thanks voor je vraag

Geplaatst
1 uur terug, Pietgolf zei:

Neen

Bij sommige contacten die bellen wel naam zichtbaar en bij diverse anderen weer niet

Had al tip  gehad met mogelijk alle contacten op +31 te zetten Dus dat is nog niet helemaal afgerond door mij

Wordt geen 325 keer door verschillende gebeld zal ik maar zeggen die in mijn lijst staan

Maar thanks voor je vraag

Gewoon even het nummer van iemand in je eigen woning een paar keer heen en weer aanpassen en proberen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...