Jump to content

Netwerkfout bij het openen van Kia Connect (iOS 16)


HHR

Recommended Posts

Ik heb sinds vandaag een fout bij het openen van de Kia Connect app (zie afbeelding). Uiteraard al diverse keren geprobeerd. Wifi al een keer opnieuw ingesteld en ook via 4g geprobeerd. Elke keer zonder resultaat.

 

Iemand anders hier ook last van? Ik gebruik een iPhone (11 pro) met iOS 16 (beta). Dit ging voor gister wel goed, maar nu opeens dus niet meer. Iemand een idee? Is er ook een status pagina waarop je kunt zien of alle services van Kia goed werken?

image.thumb.png.01507ec7b759aeff5302f2878fe86be2.png

Link to comment
Share on other sites


Helaas ervaar ik (met iPhone 11 Pro Max en iOS 15.6) hetzelfde probleem sinds vanmiddag. Ben even naar de dealer geweest maar die dacht dat er een probleem was met de server. Hij raadde mij aan een dag af te wachten.

Link to comment
Share on other sites


Blijkbaar is het een probleem met iPhones dat niet alleen in Nederland speelt. Op Twitter staat ook een bericht hierover van Kia-Ireland en iemand uit Engeland had hetzelfde probleem.

 

Link to comment
Share on other sites


Het rare is dat ik vanaf vandaag deze melding krijg op zowel mijn iPhone als iPad, die hetzelfde Apple ID gebruiken, maar als ik het Kia account gebruik in de Kia Connect app op mijn werktelefoon (eveneens een iPhone, maar met een ander Apple ID) dan werkt het wel.

Op alle devices gebruik ik Ios 15.6.

Edited by michelklok
Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...