Ga naar inhoud

Netwerkfout bij het openen van Kia Connect (iOS 16)


HHR

Aanbevolen Berichten

Ik heb sinds vandaag een fout bij het openen van de Kia Connect app (zie afbeelding). Uiteraard al diverse keren geprobeerd. Wifi al een keer opnieuw ingesteld en ook via 4g geprobeerd. Elke keer zonder resultaat.

 

Iemand anders hier ook last van? Ik gebruik een iPhone (11 pro) met iOS 16 (beta). Dit ging voor gister wel goed, maar nu opeens dus niet meer. Iemand een idee? Is er ook een status pagina waarop je kunt zien of alle services van Kia goed werken?

image.thumb.png.01507ec7b759aeff5302f2878fe86be2.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helaas ervaar ik (met iPhone 11 Pro Max en iOS 15.6) hetzelfde probleem sinds vanmiddag. Ben even naar de dealer geweest maar die dacht dat er een probleem was met de server. Hij raadde mij aan een dag af te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het rare is dat ik vanaf vandaag deze melding krijg op zowel mijn iPhone als iPad, die hetzelfde Apple ID gebruiken, maar als ik het Kia account gebruik in de Kia Connect app op mijn werktelefoon (eveneens een iPhone, maar met een ander Apple ID) dan werkt het wel.

Op alle devices gebruik ik Ios 15.6.

aangepast door michelklok
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 10 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...