HHR Geplaatst 17 Augustus, 2022 Delen Geplaatst 17 Augustus, 2022 Ik heb sinds vandaag een fout bij het openen van de Kia Connect app (zie afbeelding). Uiteraard al diverse keren geprobeerd. Wifi al een keer opnieuw ingesteld en ook via 4g geprobeerd. Elke keer zonder resultaat. Iemand anders hier ook last van? Ik gebruik een iPhone (11 pro) met iOS 16 (beta). Dit ging voor gister wel goed, maar nu opeens dus niet meer. Iemand een idee? Is er ook een status pagina waarop je kunt zien of alle services van Kia goed werken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
neho Geplaatst 17 Augustus, 2022 Delen Geplaatst 17 Augustus, 2022 Helaas ervaar ik (met iPhone 11 Pro Max en iOS 15.6) hetzelfde probleem sinds vanmiddag. Ben even naar de dealer geweest maar die dacht dat er een probleem was met de server. Hij raadde mij aan een dag af te wachten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Peter-036 Geplaatst 17 Augustus, 2022 Delen Geplaatst 17 Augustus, 2022 (aangepast) Hier werkt het nu, met een android telefoon, dat wel. Server een poosje down geweest? Teveel verkeer op die server? GSM netwerk bij jou overbelast of anderszins 'down'? 17 Augustus, 2022 aangepast door Peter-036 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
HHR Geplaatst 17 Augustus, 2022 Topic Starter Delen Geplaatst 17 Augustus, 2022 Dank voor jullie reactie... Ik zal een dagje wachten en anders ook eens contact opnemen met de dealer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
eizo1965 Geplaatst 17 Augustus, 2022 Delen Geplaatst 17 Augustus, 2022 Ik heb ios 15.6 en sinds vandaag hetzelfde probleem.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Cityholder Geplaatst 17 Augustus, 2022 Delen Geplaatst 17 Augustus, 2022 Ik heb hier sinds vandaag ook last van! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Andre078 Geplaatst 17 Augustus, 2022 Delen Geplaatst 17 Augustus, 2022 Hier werkt het ook niet op de iPad met ios 15.6. Op android telefoon geen probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
neho Geplaatst 17 Augustus, 2022 Delen Geplaatst 17 Augustus, 2022 Blijkbaar is het een probleem met iPhones dat niet alleen in Nederland speelt. Op Twitter staat ook een bericht hierover van Kia-Ireland en iemand uit Engeland had hetzelfde probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
michelklok Geplaatst 17 Augustus, 2022 Delen Geplaatst 17 Augustus, 2022 (aangepast) Het rare is dat ik vanaf vandaag deze melding krijg op zowel mijn iPhone als iPad, die hetzelfde Apple ID gebruiken, maar als ik het Kia account gebruik in de Kia Connect app op mijn werktelefoon (eveneens een iPhone, maar met een ander Apple ID) dan werkt het wel. Op alle devices gebruik ik Ios 15.6. 17 Augustus, 2022 aangepast door michelklok Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Murcielaygo Geplaatst 17 Augustus, 2022 Delen Geplaatst 17 Augustus, 2022 iOS 15.6.1 is net uit, met een beveiligingsupdate.Probeer die eerst eens te installeren... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
michelklok Geplaatst 17 Augustus, 2022 Delen Geplaatst 17 Augustus, 2022 IOS 15.6.1 heb ik vanavond op de iPad en iPhone geïnstalleerd: geen verandering voor de Kia Connect app, want die doet het nog steeds niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
HHR Geplaatst 18 Augustus, 2022 Topic Starter Delen Geplaatst 18 Augustus, 2022 Op mijn iPhone werkt het ondertussen weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
neho Geplaatst 18 Augustus, 2022 Delen Geplaatst 18 Augustus, 2022 Bij mij werkt de app ook weer. Ik moest wel opnieuw inloggen, maar dat ging gemakkelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
NicoT Geplaatst 8 Juli, 2023 Delen Geplaatst 8 Juli, 2023 Bij mij sinds vandaag ook dezelfde netwerk fout. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.