R.J. Geplaatst 25 April, 2022 Geplaatst 25 April, 2022 De instelling van de luchttoevoer (boven,beneden,beide,enz) is haast onzichtbaar. Ik heb grote moeite om te zien hoe dat is ingesteld. Als je iets veranderd komt de instelling op het scherm in beeld, maar zo zwak verlicht dat je moet raden hoe de instelling is. Is dit ergens duidelijker in te stellen? Quote
Specialmade Geplaatst 27 April, 2022 Geplaatst 27 April, 2022 Op 25-4-2022 om 08:28, zei R.J.: De instelling van de luchttoevoer (boven,beneden,beide,enz) is haast onzichtbaar. Ik heb grote moeite om te zien hoe dat is ingesteld. Als je iets veranderd komt de instelling op het scherm in beeld, maar zo zwak verlicht dat je moet raden hoe de instelling is. Is dit ergens duidelijker in te stellen? Links op je dashboard, achter het stuur, zit een draaiknop om de verlichting hoger of lager te zetten. draai deze eens op maximaal. Quote
Sometimes Geplaatst 27 April, 2022 Geplaatst 27 April, 2022 Wanneer je de actuele instellingen wil zien op volledig scherm, dan kan je ook op de "Climate" knop drukken, rechtsonder bij het airco / verwarmingspaneel. Quote
Moos Geplaatst 28 April, 2022 Geplaatst 28 April, 2022 Op 25-4-2022 om 08:28, zei R.J.: Op 25-4-2022 om 08:28, zei R.J.: De instelling van de luchttoevoer (boven,beneden,beide,enz) is haast onzichtbaar. Ik heb grote moeite om te zien hoe dat is ingesteld. Als je iets veranderd komt de instelling op het scherm in beeld, maar zo zwak verlicht dat je moet raden hoe de instelling is. Is dit ergens duidelijker in te stellen? ,,enz) is haast onzichtbaar. Ik heb grote moeite om te zien hoe dat is ingesteld. Als je iets veranderd komt de instelling op het scherm in beeld, maar zo zwak verlicht dat je moet raden hoe de instelling is. Is dit ergens duidelijker in te stellen? Ik heb zelfde probleem , (boven,beneden,beiden) instelling is lichtblauw en zeer licht gekleurd transparant slecht zichtbaar. Ik heb het vermoeden dat het niet anders of duidelijker in te stellen is ,,,ook niet met het schermlicht lichter te zetten. Hoppen op een update hiervoor. Quote
R.J. Geplaatst 28 April, 2022 Topic Starter Geplaatst 28 April, 2022 Op 27-4-2022 om 09:32, zei Specialmade: Links op je dashboard, achter het stuur, zit een draaiknop om de verlichting hoger of lager te zetten. draai deze eens op maximaal. Goeie tip. Had het knopje helemaal over het hoofd gezien. Dank je. 1 Quote
R.J. Geplaatst 28 April, 2022 Topic Starter Geplaatst 28 April, 2022 Op 27-4-2022 om 09:34, zei Sometimes: Wanneer je de actuele instellingen wil zien op volledig scherm, dan kan je ook op de "Climate" knop drukken, rechtsonder bij het airco / verwarmingspaneel. Ook een goede tip. Is idd beter te zien. Dank. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.