Peterrrrr Geplaatst 14 Oktober, 2009 Geplaatst 14 Oktober, 2009 Anders kom een keer langs voor een pilsje, dat kan altijd natuurlijk !!! Standaard 2 a 3 kratjes Jupiler koud liggen Quote
bigwade Geplaatst 14 Oktober, 2009 Geplaatst 14 Oktober, 2009 Goed volk daar in Breda Koop je op zaterdag 17.55 een vette Venga, krijg je er na al die onderhandelingen ook nog 2-3 kratten Jupiler bij. Wat nou crisis........ Peterrrrrrr, GOED bezig ! grtz Frank Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 14 Oktober, 2009 Geplaatst 14 Oktober, 2009 Het plan van Smart, om vlak voor sluitingstijd binnen te vallen bij Peterrrrr met een select ploegje Kiakenners, klinkt buitengewoon vermakelijk. Dit gezelschapje dient zich natuurlijk wel als 'mystery-guests' te gedragen, om goed te kunnen vaststellen of de Kiaverkopers wel een klein vuurproefje aankunnen.... Om jullie de waarheid te zeggen is dit gilde mij altijd redelijk stressbestendig tegemoet getreden. Of in simpel Nederlands: mij is het nooit gelukt er eentje gek te krijgen. Maar met vier wijsneuzen op bezoek zou het moeten lukken om zelfs de coolste verkoper lichtelijk over de rooie te jagen. Groet, GreyGriffin Quote
Smart Geplaatst 14 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 14 Oktober, 2009 (aangepast) Dus mijn idee was niet eens zo slecht om op zaterdag binnen te sluipen. Maar dan wordt je omgekocht door Peterrrrr (5 r'en) die meteen maar 2/3 kratjes gekoeld Jupiler aanbiedt. Chantage.......! Zo jongens, iedereen heeft zijn glas? Nou, proost dan! Breda here we come....... 14 Oktober, 2009 aangepast door Smart Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 14 Oktober, 2009 Geplaatst 14 Oktober, 2009 Ik ga natuurlijk niet voor het bier, maar voor de auto's !! Groet, GreyGriffin Quote
Smart Geplaatst 14 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 14 Oktober, 2009 Ik ga natuurlijk niet voor het bier, maar voor de auto's !!Groet, GreyGriffin Ja, ik ook hoor, liet mij iets teveel gaan. Quote
Relena Geplaatst 14 Oktober, 2009 Geplaatst 14 Oktober, 2009 Zodra Peterrrrrrr de Venga heeft wil ik gerust eens een keer met een paar van die losbollen gaan kijken. Een beetje schuimhappen voor/ondertussen/erna heb ik niets op tegen. Hoop alleen dat Peterrrrr ons er voor/ondertussen/en erna niet teveel lastig valt. Want time is money geld ook voor ons. Groetjes, Relena Quote
bigwade Geplaatst 14 Oktober, 2009 Geplaatst 14 Oktober, 2009 (aangepast) Want time is money geld ook voor ons. Op zaterdagmiddag ? Nee hoor, zet maar 4 van die dingen klaar, heb je 4 leuke reviews voor nop. Auto's dus 14 Oktober, 2009 aangepast door bigwade Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Dit forum krijgt dan van mij een mooi verslag van deze zeer bijzondere bijeenkomst. GreyGriffin Quote
Smart Geplaatst 15 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2009 Ik vraag mij dan hardop af of dit wel gepubliceerd moet worden. Vier van die Bourgondische Kia's (= kleine irritante aso's) die een proefrit gaan maken in Breda, "de vier van Breda"........ Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Ach welja Smart, er is al een hele generatie die het begrip 'Drie/Vier van Breda' helemaal niks zegt. Kunnen wij er mooi een nieuwe invulling aan geven! Groet, GreyGriffin Quote
Relena Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Ach welja Smart, er is al een hele generatie die het begrip 'Drie/Vier van Breda' helemaal niks zegt. Kunnen wij er mooi een nieuwe invulling aan geven!Groet, GreyGriffin Letterlijk en figuurlijk. Quote
Smart Geplaatst 15 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2009 Ja, inderdaad. Ik bedacht mij later pas dat er inderdaad een hele generatie nog nooit gehoord heeft van de 3/4 van Breda. Maar goed ook, we moeten onze pijlen ook richten op onze toekomst .....(zware tekst!). Ik heb helaas een triest bericht. Mijn Smart is overleden. Ik was vrijdag onderweg naar de Smart dealer voor een beurt, kwam ik stil te staan op de snelweg. Het oranje motormanagement lampje ging branden. Auto afgesleept en tijdelijk een leenauto gekregen. Kreeg gisteren het bericht van de garage dat er een nieuwe motor in moet, met nog wat kleine zaken. Totale kosten plusminus Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Hallo Smart, Wat een naar bericht! Denk je even handig een overbruggingsperiode te hebben geregeld met een Smartje, overlijdt het arme ding voortijdig. Dat zet wel enige druk op het aanschaffen van een nieuw voertuig. Of blijf je cool en gun je jezelf de tijd met rondkijken en onderhandelen? Groet, GreyGriffin PS: kun je mij kort vertellen van jullie ervaringen met de Pica zijn? En blijf je op dit forum nu wel 'Smart' heten'? Of wordt het 'Batavus?' Quote
Relena Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Sluit me aan bij GreyGriffin een naar bericht. Maar een smart man als jij heeft die fiets allang in huis. Het is tenslotte geen smart man die niet wachten kan. Leuke bijkomstigheid van een forum gedeelde smart is een halve smart, Smart. Groetjes, Relena Quote
Smart Geplaatst 15 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2009 (aangepast) Ik blijf Smart heten. Anders wordt het 'Anoniempje' en daar ben ik weer het type niet naar. En ja, bedankt voor jullie hartelijke woorden. De auto was inderdaad bedoeld als overbruggingsauto. Dat hij nu voortijdig is overleden had ik niet verwacht. Dat is wel een aderlating, zeker als je twee auto's gewend bent. Nu maar eens zien of wij met z'n twe 15 Oktober, 2009 aangepast door Smart Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Hey Smart, Moedig van je om toch voor een uitgebreid traject te gaan bij het vaststellen welke auto straks definitief jouw nieuwe voertuig wordt. En misschien moet een 'goedkoopje' dan maar even als nieuwe overbrugger gaan optreden, want fietsen is niet altijd haalbaar en bovendien wordt het langzamerhand winter. Groet, GreyGriffin Quote
rdlanenga Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Als je het grootste deel fietsend af kan zou ik dat gewoon volhouden. Doe ik ook en mijn vrouw ook. Is gezond en best wel lekker. Indien we de auto nodig hebben gebruiken we die en als we beide een auto nodig hebben lenen of huren we Quote
Relena Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Dat winter worden moet voor jouw geen probleem zijn Smart. Tussen de reacties door op dit forum gewoon beginnen met een cursus breien. Mooie handschoenen, sokken en oorwarmers zijn dan snel gemaakt voor de echte winter. Weet zeker voor die Venga doe je dat. Groetjes, Relena Quote
bigwade Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Die Smart dealers zijn oplichters. Dat is al eens aan de orde geweest bij Tros Radar. Als er iets stuk is moet er ongeacht WAT er stuk is een hele unit vervangen worden, in jouw geval een motor. Google maar eens op Smart reparaties, er zijn onafhankelijk reparateurs die dat anders aanpakken. Kun je wellicht nog zonder oorwarmers de deur uit.. Sterkte! Quote
Smart Geplaatst 15 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2009 (aangepast) Dat winter worden moet voor jouw geen probleem zijn Smart. Tussen de reacties door op dit forum gewoon beginnen met een cursus breien. Mooie handschoenen, sokken en oorwarmers zijn dan snel gemaakt voor de echte winter. Weet zeker voor die Venga doe je dat. Groetjes, Relena Ja, ja, een cursus breien ook nog eens erbij. Ik doe op dit moment al een cursus, samen met mijn buurman! Die cursus doe ik af en toe inderdaad tussen de forumberichten door. @bigwade: de Smart dealer vraagt inderdaad flinke prijzen. De onderhoudskosten misstaan een middelklasse auto niet. Wat wil je ook wanneer de Smart dealer aan de Mercedes dealer schurkt. Op niveau doen ze zaken met je, en dat kost geld. De service is uitstekend, maar die komt ook uit de 'breedte' en niet uit de 'lengte'. Die aankoop van de Smart was dus niet zo Smart-thinking...... @rdlanenga: het fietsen ben ik niet verleerd. Ik pak het liefst de fiets, maar in mijn werk gaat dat niet altijd lukken. Vaak meerdere afspraken in een week op afstand. Mijn kantoor heb ik echter in de woonplaats. Dus fietsen is af en toe het credo, daar heb ik ook geen problemen mee. Ik ben niet zo'n statusfiguur. 15 Oktober, 2009 aangepast door Smart Quote
Smart Geplaatst 15 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2009 Blijkbaar is de Kia een dorstig type! Quote
Smart Geplaatst 15 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2009 De Venga wordt leverbaar in tien kleuren (niet tegelijkertijd!). Hier zijn er alvast vijf. Quote
Smart Geplaatst 15 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2009 3 kleuren dashboards met of zonder navi, mogelijk volgen er meer. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.