Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik doe blijkbaar iets verkeerd met die foto's? Ik heb ze al verkleind. Ik zet ze "Afbeelding invoegen" logo. Vreemd want hier staan ze gewoon onder mekaar! :shock:

Dat probleem heb ik ook twee keer gehad, maar is op te lossen door te klikken op wijzigen, tussen de foto's een enter te geven en daarmee staan ze gewoon weer onder elkaar.

Suc6 ermee!

• Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Dat probleem heb ik een paar keer gehad, maar is op te lossen door te klikken op wijzigen, tussen de foto's een enter te geven en daarmee staan ze gewoon weer onder elkaar.

Suc6 ermee!

In Firefox zie ik ze juist staan, in Explorer staan ze idd verkeerd!

Geplaatst
Misschien kun je daarvoor een kleine Kia Club forum preview in Vianen regelen.

Scheelt mensen een hoop km CO2 en tijd

Heb je die rauwe gasten ook niet om 16.55 op zaterdag in je showroom om je bier leeg te trekken (kun je wel meenemen trouwens)

Hey Bigwade,

Hoezo rauwe gasten, we zijn toch alleen maar Kia's, je weet wel die Kleine Irritante Aso's...............!!:wink:

Scheelt een hoop CO2? Duh, dan tel je zeker niet de reiskilometers mee die ik moet maken vanuit het Oosten van het land! Of kom jij mij en de rest ophalen?

Maaruh, een ieniemienie VENGA-meeting lijkt mij wel wat hoor!

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Flatron7000,

Bedankt voor je snelle nieuwtje uit de Autoweek. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het Hyundai-broertje van de Venga zo sterk zou gaan lijken op de Kia. Leuke Photoshop-combi van de Autoweek-beeldredactie trouwens.

Groet,

GreyGriffin

Geplaatst

*breaking news* ;)

26 November staan de eerste Venga's al in de showroom ! Vanaf de X-tra is Navigatie een optie !!! Prijzen zijn nog niet bekend, las vandaag in de autokampioen dat de Venga er vanaf € 18000,- zou zijn, lijkt me niet eigenlijk. Ik denk zelf rond de €15.000 voor de Xpect zonder Airco !

Geplaatst
Hallo Flatron7000,

Bedankt voor je snelle nieuwtje uit de Autoweek. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het Hyundai-broertje van de Venga zo sterk zou gaan lijken op de Kia. Leuke Photoshop-combi van de Autoweek-beeldredactie trouwens.

Groet,

GreyGriffin

Helemaal mee eens. Ik vind het echt jammer dat de Hyundai i20 MPV een evenbeeld is geworden van de Venga. Een beetje fantasieloos. Alsof je de Suzuki Splash en de Opel Agila tegemoet treedt. Als ik dan lees dat de Venga van binnen wat speelser is, heb ik toch even het gevoel met de Venga niet op het goede spoor te zitten. Wat wordt nl. bedoeld met speels?:shock: De auto is overduidelijk met 'photoshop' bewerkt.

Nee, Kia en Hyundai moeten hun eigen koers varen en geen klonen worden, jammer...........:-(

Geplaatst
Helemaal mee eens. Ik vind het echt jammer dat de Hyundai i20 MPV een evenbeeld is geworden van de Venga. Een beetje fantasieloos. Alsof je de Suzuki Splash en de Opel Agila tegemoet treedt. Als ik dan lees dat de Venga van binnen wat speelser is, heb ik toch even het gevoel met de Venga niet op het goede spoor te zitten. Wat wordt nl. bedoeld met speels?:shock: De auto is overduidelijk met 'photoshop' bewerkt.

Nee, Kia en Hyundai moeten hun eigen koers varen en geen klonen worden, jammer...........:-(

Ah joh, dat wordt net zoiets als de ceed/i20 (30?) picanto/i10

sportage/tucson.

Herkenbaar, veel zelfde meuk maar bij Kia net effe beter/anders.

Vind die Venga een heel leuk ding !

Hou dat vast...... :-)

Geplaatst

@bigwade, dat klopt wat je zegt . Alleen zijn de uiterlijke verschillen van deze auto's nog wel zo verschillend, dat je toch van twee verschillende auto's kunt spreken. Iedereen wil zich toch onderscheiden met z'n auto. Onderscheiden door kleur of uitrusting is hierbij de enige optie.

Maar ik laat mij niet uit het veld slaan. We gaan eens lekker proefzitten, proefrijden. Toch Peterrrrr?????

Geplaatst

@Smart

dit zou in het geval AW gelijk heeft de eerste appel-C/appel-V (weet niet goed hoe dat in windoos heet) set van Hyundai/Kia zijn.

Ik kan het me niet voorstellen.

In de Hyundai komt vast ook een lelijk knipje/extra bollinkje en meer ellende aan de buitenkant.

Hyundai is toch meer het "trutten/netniet-merk" w.b. vormgeving

(jaja, we hebben zelf ook een i10, zucht......)

Geplaatst

Nog een broer/zus

http://www.autoweek.nl/autonieuws/12928/Gereden-Hyundai-ix35

http://www.autoweek.nl/autonieuws/12899/Kia-Sportage-gaat-alvast-offroad

Die gaan er toch ook anders uitzien

kijk naar extra raamstijltje achter, voorruit etc.

Die Hyundai vind ik op de foto's niks, kan meevallen in real life

Hoop dat de nieuwe sportage wat leuker wordt.

Interieur zal veel van het zelfde zijn buiten een andere middenconsole oid.

Geplaatst
Nog een broer/zus

http://www.autoweek.nl/autonieuws/12928/Gereden-Hyundai-ix35

http://www.autoweek.nl/autonieuws/12899/Kia-Sportage-gaat-alvast-offroad

Die gaan er toch ook anders uitzien

kijk naar extra raamstijltje achter, voorruit etc.

Die Hyundai vind ik op de foto's niks, kan meevallen in real life

Hoop dat de nieuwe sportage wat leuker wordt.

Interieur zal veel van het zelfde zijn buiten een andere middenconsole oid.

Ik begrijp wat je probeert te verduidelijken. We wachten gewoon af.

Geplaatst

Heb niet het idee dat de venga en de hyundai veel op elkaar gaan lijken.

Doen de Kia's en Hyundai's nu ook niet toch ?

Ben vandaag toevallig voor de eerste keer bij de importeur geweest.

Zo boeiend is dat daar niet toch ? Staan 4 auto's in de showroom !

Maare... dat proefrijden zal geen probleem zijn toch ?

Geplaatst
Heb niet het idee dat de venga en de hyundai veel op elkaar gaan lijken.

Doen de Kia's en Hyundai's nu ook niet toch ?

Ben vandaag toevallig voor de eerste keer bij de importeur geweest.

Zo boeiend is dat daar niet toch ? Staan 4 auto's in de showroom !

Maare... dat proefrijden zal geen probleem zijn toch ?

Ik weet het niet Peterrrrr, ik ben nog nooit bij de importeur geweest. Ik hoop dat er straks verschillende types Venga beschikbaar zijn, zodat je een beetje kunt vergelijken. Ik ga denk ik wel voor de wat luxere types

Geplaatst

Denk om heel eerlijk te zijn niet dat daar meerdere Venga's inpassen. Ik zou tevens even langs je dealer gaan. (die zat in Breda toch ? ;) )

Daar liggen nml. wat folders over de Venga, volgens mij zo'n introductie folder.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hey Peterrrrr,

Dank je voor het brochure-aanbod, maar mijn interesse voor de Venga is wat geluwd nu ik een knoop heb doorgehakt en heb gekozen voor een nog kleiner Kiaatje. Maar ik weet iemand in de Achterhoek te wonen die volgens mij wel degelijk belangstelling heeft voor de Venga-intro-brochure. 't is alleen de vraag of hij de postzegel wel kan bekostigen...

Groet,

GreyGriffin

Geplaatst
Hey Peterrrrr,

Dank je voor het brochure-aanbod, maar mijn interesse voor de Venga is wat geluwd nu ik een knoop heb doorgehakt en heb gekozen voor een nog kleiner Kiaatje. Maar ik weet iemand in de Achterhoek te wonen die volgens mij wel degelijk belangstelling heeft voor de Venga-intro-brochure. 't is alleen de vraag of hij de postzegel wel kan bekostigen...

Groet,

GreyGriffin

Omdat ik interesse heb getoond in de nieuwe Venga (Oh ja? JA!!) en woonachtig ben in de Achterhoek (BOEREN!!), lijkt het mij dat ik mogelijk de aangewezen persoon ben die door GreyGriffin wordt genoemd. Maar, omdat mijn Smart sinds een aantal weken is overleden, wil dat nog niet zeggen dat ik geen postzegel kan bekostigen.:wink:

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Smart,

Je wilt toch niet ontkennen dat dit draadje, inmiddels 1805 keer bekeken met 171 reacties, door jou persoonlijk is opgestart? En dat uit het geheel toch wel een (laat ik mij voorzichtig uitdrukken) warme belangstelling voor de Venga opstijgt?

Wil je jouw exemplaar volgend jaar juli/augustus op de Kia Speed Meeting showen, dan zul je trouwens met enige spoed een bestelling moeten doen. Dit gezien de (ik zoek wederom een genuanceerde bewoording) enigermate royale levertijden op nieuwe Kia-modellen.

Maar ik hoop nog steeds dat de Venga je nieuwe voertuig gaat worden!

Groet,

GreyGriffin

PS: Mogelijk wil Peterrrrr de brochure wel portvrij verzenden...

Geplaatst (aangepast)
Hallo Smart,

Je wilt toch niet ontkennen dat dit draadje, inmiddels 1805 keer bekeken met 171 reacties, door jou persoonlijk is opgestart?

Groet,

GreyGriffin

Ik voelde mij zoals reeds door mij aangegeven wel degelijk aangesproken, tenminste volgens mij heb ik niets ontkend. Ik heb ook nog steeds een warm gevoel voor de Venga. Eerst maar eens een proefrit maken en echt enthousiast worden.

BTW, de folder is reeds besteld!:mrgreen:

Peterrrrr kennende verwacht ik ook een heel genereus aanbod van een gratis folder;-)

aangepast door Smart

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...