Jasper8x Posted October 2, 2022 Posted October 2, 2022 Hallo, recent heb ik een Kia Rio ComfortLine 1.0 TDGI aangeschaft uit 2018. N.a.v. de accessoires site van Kia vroeg ik na bij de Kia dealer of het mogelijk was om Elektrisch inklapbare spiegels te installeren. Het antwoord wat ik kreeg was dat het waarschijnlijk niet kan en zeker niet voor die prijs op de website van €195 denk eerder aan €800.. Nu heb ik een kofferbak mat besteld via dezelfde Kia dealer en blijkt deze te klein te zijn (hou min. 7 cm speling over aan de bumperzijde). Op de website staan twee varianten namelijk ook Kofferbak mat 2 als ik kijk naar compatibiliteit op de NL website moet hij passen maar als ik op de Engelse site kijk moet ik juist de andere variant hebben. Mijn vraag is heb ik de verkeerde variant besteld? En zijn de problemen met de Kia accessoires website bekend? Quote
xtra40 Posted October 2, 2022 Posted October 2, 2022 die 800 euro voor de spiegels dat is alleen als je nu geen elektrisch inklapbare spiegels hebt dan begin je al met met 2 compleet nieuwe spiegels met de juiste electronica er in dan is 800 euro zo op die 195 euro is voor een module die als je wel elektrisch inklapbare spiegels hebt automatisch te laten in en uit klappen als je de auto op of van het slot afhaalt de mat is misschien wel verkeerd besteld geleverd dit moet je even de dealer laten zien zonder fotos kunnen wij daar niet over oordelen ik heb zelf ook zo een schaal in de achter bak en die past perfect (maar die komt van alie express af ) 1 Quote
Recommended Posts