Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kan ik bij stoelen met ventilatie (dus gaatjes) ook het leer behandelen? Bij mijn vorige gebruikte ik "Mequiars Gold Class Leather Cleaner/Conditioner". Mag dat hiermee ook gewoon, of gaan de gaatjes dan 'dicht'?

Posted
21 uur geleden, zei Rick:

Kan ik bij stoelen met ventilatie (dus gaatjes) ook het leer behandelen? Bij mijn vorige gebruikte ik "Mequiars Gold Class Leather Cleaner/Conditioner". Mag dat hiermee ook gewoon, of gaan de gaatjes dan 'dicht'?

Als je het heel dun insmeert gaat het wel goed. Een alternatief is babyolie, werkt perfect en wordt niet glad.

• Like 1
Posted
Op 16-10-2022 om 16:21, zei Rick:

Stoelen zijn toch niet van leer die zijn toch van gerecycled plastic gemaakt die hoef je dus toch niet in te smeren?

Posted
2 uur geleden, zei Marinus 22:

Stoelen zijn toch niet van leer die zijn toch van gerecycled plastic gemaakt die hoef je dus toch niet in te smeren?

Is dat een grap of hebben ze jou een verkeerde uitvoering gegeven? 🙄

suède/lederlook combinatie

• Like 1
Posted
1 uur terug, zei Rick:

Je zegt het zelf, lederlook, met de Looks van leder, maar dus geen echt leer. (Gewoon kunststof dus)

• Like 1
  • Sad 1
Posted
Op 24-10-2022 om 13:14, zei Rick:

Is geen grap als je graag echt ledere bekleding in je Sportage wil hebben moet je dit via de dealer bestellen, het wordt dan ingebouwd door een bedrijf in Tilburg kosten € 2059,-

Ik denk dan dat jou dealer je verkeerd heeft ingelicht als je denk dat jij wel ledere bekleding hebt.

Zie de folder Kia Sportage accessoires.

Kia Sportage accessoires.pdf

• Like 1
Posted
Op 25-10-2022 om 15:00, zei Marinus 22:

Is geen grap als je graag echt ledere bekleding in je Sportage wil hebben moet je dit via de dealer bestellen, het wordt dan ingebouwd door een bedrijf in Tilburg kosten € 2059,-

Ik denk dan dat jou dealer je verkeerd heeft ingelicht als je denk dat jij wel ledere bekleding hebt.

Zie de folder Kia Sportage accessoires.

Kia Sportage accessoires.pdf 40.93 MB · 1 download

Damn, dan heb ik zelf gewoon verkeerd gekeken, ik dacht dat dat standaard in de GT plus zat haha. Oops, achja, is niet erg, dan hoef ik het ook niet te behandelen..
Ziet er prima uit zo, dus ik laat het voor wat het is.

Ik neem aan dat niemand deze leer of halfleer optie heeft gekozen? Zowel zie ik graag een foto :)