Rick Posted October 29, 2022 Posted October 29, 2022 Â typisch iets wat mij overkomt, een wesp in de auto, gestopt langs de weg om em eruit te meppen, maar helaas kroop die onder in de hoofdsteun van de bestuurdersstoel. De hoofdsteun weggehaald maar de wesp krijg ik er niet uit.. Iemand een suggestie?! Â Â Quote
Rick Posted October 29, 2022 Author Posted October 29, 2022 Geprobeerd met perslucht, vergif en schudden  mer helaas. Zal nu hoop ik omkiepen van het vergif, eruit krijgen.. geeen idee 1 Quote
Auke Riemsma Posted October 29, 2022 Posted October 29, 2022 Tja, bene bare tijden, met die woning tekorten. 1 Quote
BarneyRubble Posted October 30, 2022 Posted October 30, 2022 Op 29-10-2022 om 15:29, zei Rick: Geprobeerd met perslucht, vergif en schudden  mer helaas. Zal nu hoop ik omkiepen van het vergif, eruit krijgen.. geeen idee Ik zou maar ff met je 265PK en alle ramen en schuifdak open gaan gas geven, anders ben je straks zelf bedwelmd en lacht de wesp het laatst. Quote
Rick Posted October 31, 2022 Author Posted October 31, 2022 10 uur geleden, zei BarneyRubble: Ik zou maar ff met je 265PK en alle ramen en schuifdak open gaan gas geven, anders ben je straks zelf bedwelmd en lacht de wesp het laatst. De kopsteun eruit gehaald uiteraard Is er niet meer uit gekomen, zal wel kapot zijn inmiddels.. voor de zekerheid heb ik de hoofdsteun maar geruild met die van de passagiersstoel  Quote
Recommended Posts