Johan Hesselink Geplaatst 1 April, 2025 Geplaatst 1 April, 2025 Op 10-3-2025 om 12:35, zei Eelcom: Hallo Fred , Wat moet ik doen aan aanhanger kant om het op te lossen? Vg Eelco Manshanden Lieber Fred, Der Einfachheit halber antworten Sie bitte auf Deutsch, um eine Erklärung Ihrerseits zu erhalten. Können Sie mir auf Deutsch sagen, welche Maßnahmen ich an meinem Fahrradträger durchführen muss? Vielen Dank im Voraus! Grüße Johan! Quote
stippie Geplaatst 8 Mei, 2025 Geplaatst 8 Mei, 2025 Weet iemand wat een update kost bij de Kia dealer trekhaak is niet geïnstalleerd bij een Kia dealer Quote
HenkM Geplaatst 8 Mei, 2025 Geplaatst 8 Mei, 2025 Bij een beurt zal (als het goed is) de dealer de auto voorzien van de laatste software (buiten infotainment ook de systeem software). Quote
Rik60 Geplaatst 17 Juli, 2025 Geplaatst 17 Juli, 2025 (aangepast) Ik heb een geïmporteerde Niro MY23 PHEV lauch editie. Er zit nu een niet door een Kia dealer geplaatste trekhaak onder. Ik was verrast dat de cruisecontrol ook uitgeschakeld werd als ik een fietsendrager plaatste. Contact gehad met de Kia dealer in Tiel, in eerste instantie zou er geen update geplaatst kunnen worden omdat het geen door Kia geplaatste trekhaak zou zijn. Ik zag op dit forum dat een update wel zou werken waarna ze dit zouden gaan proberen. De update is uitgevoerd en werkt, de cruisecontrol werkt nu ook bij een geplaatste fietsendrager. Enkele andere veiligheidssystemen blijven wel uitgeschakeld. Het updaten was gratis. 17 Juli, 2025 aangepast door Rik60 Quote
Yankl Geplaatst 10 Augustus, 2025 Geplaatst 10 Augustus, 2025 Ik lees jullie ervaringen met uitschakelen rijhulpsystemen bij fietsenrek/aanhanger. Heeft Kia dit inmiddels opgelost? Heb net een Hyondai Ioniq 6 gekocht uit 2023 en bij fietsenrek wordt ook alles uitgeschakeld Quote
Rob18 Geplaatst 10 Augustus, 2025 Geplaatst 10 Augustus, 2025 Niet opgelost en dat zal ook nooit gebeuren. Sterker nog, bij de EV 3 en andere nieuwe modellen is het ook al uitgeschakeld. Je zal ermee moeten leven, maar eerlijk gezegd is het soms ook wel lekker rustig. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.