Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gezien wij volgend jaar toch erop gaan om met de auto op vakantie te gaan, ben ik op zoek naar een goede planner waarbij je geadviseerd wordt met tussentijdse oplaadpunten (stops).

Een kleine kanttekening: dat zal met de EV6 worden omdat we overstappen van de E-Niro 2021

Posted

De navi in de EV6 kan al filteren op soort (AC-DC) en power (DC-HPC) laadstations, alleen (nog?) niet op aanbieder (Tesla-Superchargers zitten er overigens niet in) .

Misschien eerst kijken hoe die bevalt?

Dingetje bij alle routeplanners en navigatieapparaten is dat ze geen van allen echt alle laadmogelijkheden 'hebben'.

• 4 weeks later...
Posted

Ik ben dan ook benieuwd hoe jullie het ingestelde volgende laadpunt naar de navigatie van je auto sturen zodat deze op tijd de accu gaat voorverwarmen. Ik stoei hier namelijk zelf nog erg mee. Heb tot nu toe chargemap gebruikt maar vanuit daar kan ik alleen doorsturen naar google maps. Volgens mij werkt dat voorverwarmen van de accu alleen als er in de navigatie van de auto zelf een laadpaal is ingesteld. 

Hoe doen jullie dit?