PhaseShifter Posted December 20, 2023 Posted December 20, 2023 Vraagje aan PHEV bezitters; is er in het motorcompartiment aan de (bestuurders) zijde van de zekeringkast bij jullie auto ook rode en blauwe tape waarneembaar!? Ik vind dit een vreemde manier van afwerking, tenzij dit inhoudt dat er een fabrieksaanpassing plaats heeft gevonden. mijn PHEV is van productiejaar mei 2023 graag jullie reactie, liefs met een foto Quote
Murcielaygo Posted December 20, 2023 Posted December 20, 2023 Wat jij laat zien zijn wel duidelijk aftakkingen die gemaakt zijn voordat de boom verder werd samengesteld en ingetaped.Ik rij dan wel een andere auto, maar ik heb er nog nooit over gedacht naar de kleuren van de kabelboom te kijken.Zoals ik het nu zie lijkt het mij af-fabriek en niet naderhand geknutseld. Quote
Edd Posted December 21, 2023 Posted December 21, 2023 Ja, die knullige stukjes isolatie-tape zitten er bij mij ook in. Kan het iets te maken hebben met de inbouw vd electriche trekhaak? Quote
Chris K. Posted December 21, 2023 Posted December 21, 2023 30 minuten geleden, zei Edd: electriche=elektrische Een knieSoor die daarop let…… Quote
PhaseShifter Posted December 22, 2023 Author Posted December 22, 2023 Mijn PHEV is een jonge Zweedse import-bruid, ik wil alleen ff verifiëren of ze nog maagd is en niet een sloveense-slet met carrosserie schade in d’r geschiedenis Quote
PhaseShifter Posted December 22, 2023 Author Posted December 22, 2023 21 uur geleden, zei Edd: Ja, die knullige stukjes isolatie-tape zitten er bij mij ook in. Kan het iets te maken hebben met de inbouw vd electriche trekhaak? De trekhaak wordt in een aan de achterzijde reeds voorbereide stekker ingeplugd. Hoe ik dat weet? Nou zo! Trekhaakmontage, moet de bumper eraf en kabel met stekker gaat links door een reeds voorbereide rubber doorvoer in de vloer. Quote
Recommended Posts