Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Lvertijd C'eed

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ligt eraan wat je wilt ?

Ik heb vorige week zaterdag een Cee'd 1.4 X-Ecutive besteld en die was afgelopen donderdag al binnen. Dus ligt er gewoon aan wat je wilt !

Geplaatst

Door omstandigheden bijna 6 maanden gewacht voordat ik de sleutels in handen had.

Auto in januari 2008 besteld, gebouwd in maart 2008 en geleverd gekregen in juli 2008. Nu bijna 50.000km met veel plezier gereden en ik hoop dat er nog meerdere fijne volgen.

Geplaatst
Welkom SALSA John en wees gerust, ik heb er 3 maanden zo wat op moeten wachten...

Volgens mij bedoelt Salsajohn dat hij

Geplaatst

Hoi,

En deze geluksvogel mag als alles mee zit volgende week zijn nieuwe Ceed afhalen ( nieuwe model). Alleen was deze in September besteld.:-P

Gr. Ton

Geplaatst

Het is uiteindelijk de Ceed SW 16 X-ecutive Comfort Automaat geworden.

Besteld bij Het Motorhuis Schiedam en word geleverd door Kia Nootenboom.

Ik denk dat de meeste het verhaal rond Het Motorhuis en Kia al kennen en er is al genoeg over geschreven (Beide partijen zijn vredelievend uit elkaar gegaan!) gelukkig is alles netjes door beide partijen geregeld , en nu maar wachten op de grote dag, je voelt je net een klein kind dat zo snel mogelijk zijn pakje wil openen!:shock:

p.s. de kleur is trouwens Pewter Beige ,misschien niet iedereen zijn ding maar ik vind hem erg mooi.

Gr.:online2long:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...