Smart Geplaatst 22 November, 2009 Geplaatst 22 November, 2009 Nou mijn huidige dealer zei letterlijk tegen me: meneer wij hebben uw auto helemaal niet nodig, en we merken helemaal niet dat het een moeilijke tijd isNou lekker dan, ik kom er al 8 jaar ik heb ze wel verteld hoe ik hierover dacht. Hetzelfde is mij overkomen toen ik twee nieuwe auto's wilde kopen. Quote
bigwade Geplaatst 22 November, 2009 Geplaatst 22 November, 2009 Dames, Heren.. Misschien is het handiger dealer ervaringen hier: http://www.kiaclub.nl/forum/3066-dealer-ervaringen.html#post17561 te plaatsen ? Quote
kiamonteurke Geplaatst 23 December, 2009 Geplaatst 23 December, 2009 Vandaag heb ik de KIA Ceed SW 1.6 CRDi X-ecutive 115 Pk met comfort pack gekocht in de kleur Piston grey. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de Kiaddealer in Etten-Leur. Niet voor niets een topdealer. Goede prijzen en goede service. Bij deze Ceed heb ik als extra naast het comfort pack, winterbanden op aluminium velgen, parkeersensoren voor, Rubberen mat koffervak, een rek voor de honden en een Pioneer avic-F10BT. Levertijd wordt waarschijnlijk februari 2010. Kan nu al niet meer wachten..... Ik weet zeker dat je een tevrede klant ga worden bij Romme!! Uitstekende keuze gemaakt! Bedankt en ik zie je in Februari!!! Gr Jeroen. Quote
Venga1 Geplaatst 23 December, 2009 Geplaatst 23 December, 2009 Ik weet zeker dat je een tevrede klant ga worden bij Romme!!Uitstekende keuze gemaakt! Bedankt en ik zie je in Februari!!! Gr Jeroen. Kijk, het wordt steeds beter. Weer een Kia monteur erbij ? Welkom op het forum Quote
bigwade Geplaatst 24 December, 2009 Geplaatst 24 December, 2009 Kijk, het wordt steeds beter.Weer een Kia monteur erbij ? Welkom op het forum of dealer...... Etten-Leur, dames heren, daar krijg je nog een bloemetje... Welkom kiamonteurke vertel es wat over jezelf ? Quote
wimkia Geplaatst 24 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 24 December, 2009 of dealer...... Chef-werkplaats volgens het profiel. Deze week Deborah (verkoopadviseuse Romme) nog gesproken, echter er is nog geen leverdatum bekend Anderzijds rijd mijn "oude bak" nu mooi door die blubber en pekel. Blijft de KIA nog even mooi. Quote
kiamonteurke Geplaatst 27 Januari, 2010 Geplaatst 27 Januari, 2010 Dank je wel!! Leuk om al die verschilende verhalen te lezen. Gr Jeroen. Quote
snackey Geplaatst 31 Januari, 2010 Geplaatst 31 Januari, 2010 Gefeliciteerd. Mooie kleur . Bij mij is het grote wachten ook begonnen. Quote
wimkia Geplaatst 31 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 Januari, 2010 Afgelopen woensdag is de wagen geleverd. En na enkele dagen rijden en 700 km verder bevalt hij me heel goed. Ligt goed op de weg, is rustig maar heeft ook voldoende power om te accelereren. Alle extra's in dit comfort pack zijn heerlijk. Lichten en regensensoren maken het dat je niet hoeft na te denken over hoe snel de ruitenwisser moet werken. Gewoon automatisch zetten. Donker, de verlichting gaat vanzelf aan. Pioneer navigatie (AVIC-F10) doet het goed en snel. Wel valt mijn geluid (microfoon of instelling ?) nog tegen volgens de andere partij die ik bel. Dat nog even navragen bij de dealer. Ik zit nog wel even te zoeken naar de juiste deurvergrendeling instelling. Als ik namelijk uitstap moet ik de achterdeur met het contact of de centrale vergrendeling openen. Deze knop op het dashboard een keer ingedrukt, en toen gingen de deuren wel allemaal open als ik de sleutel uit het contact haalde. De handleiding helpt me in ieder geval niet. Iemand een idee ?? Foto volgt later als de pekel weer van de nieuwe auto af is... Jer: Deze kleur bevalt mij heel goed bij de Ceed. Aubergine had ik ook mooi gevonden, helaas zat dat niet bij de mogelijkheden. Hopelijk heb je over een paar weken ook je nieuwe Kia. Quote
Alex VB Geplaatst 31 Januari, 2010 Geplaatst 31 Januari, 2010 Wim, Mbt de deurvergrendeling: Zit je sleutel nog in het contact en je stapt uit om een andere deur open te maken dan gaat dat niet.. Dit is de carjacking beveiliging.. Je moet dus inderdaad middels de knop de deuren ontgrendelen. Echter.. Gebeurt dit terwijl je de sleutel uit het contact hebt gehaald, dan moet je navragen voor een software up-date.. Bij de vorige modellen cee'd kwam dit nl. ook af en toe voor.. Quote
ctheman Geplaatst 31 Januari, 2010 Geplaatst 31 Januari, 2010 @ VENGA1: Wij staan met 3 verkopers dus durf niet te zeggen waarom (en door wie) dit verteld is. Zo'n stilo levert vrij weinig op in de handel en is technisch niet eens zo'n verkeerde handel, ik denk echter dat Wim heeft verteld waar hij vandaag komt en dat hij bij Denissen is geweest (wat weer onderdeel is van v.d. Born). Er zijn een hoop dealers die tegen elke korting een auto leveren, wij denken liever op de lange termijn en geven 1% meer dan de standaard korting zodat je ook nog iets overhoudt aan een verkoop. Onderling is er tussen dealers regelmatig contact dus zie het als een gentlemens aggreement ! Hallo Peter, als de EU commissie dit maar niet hoort. ( prijs afspraken) Gr Cor Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.