Jantje.2 Geplaatst 29 November, 2010 Geplaatst 29 November, 2010 je kan wel kleine randjes zien, dit omdat je daar ook niet bij kan komen als je de bekleding loshaalt. Verders kunnen geen van die 3 ramen open dus dat sowieso niet. Er zit geen luchtbellen of wat dan ook onder voor de rest, dus daarom zeg ik, het zit er zo strak op als het kan zonder de ramen te demonteren. Quote
Smart Geplaatst 29 November, 2010 Geplaatst 29 November, 2010 je kan wel kleine randjes zien, dit omdat je daar ook niet bij kan komen als je de bekleding loshaalt.Verders kunnen geen van die 3 ramen open dus dat sowieso niet. Er zit geen luchtbellen of wat dan ook onder voor de rest, dus daarom zeg ik, het zit er zo strak op als het kan zonder de ramen te demonteren. Quanta Kosta? Quote
Jantje.2 Geplaatst 29 November, 2010 Geplaatst 29 November, 2010 195 euro, inclusief garantiecertificaat van 5 jaar etc. Quote
Smart Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 Mmmmm, dat is het overwegen waard. Ik heb dan wel 4 ramen (2+2) n Quote
Alex VB Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 Er blijft geen residu achter. Alle follie is zonder enige vorm van beschadiging achteraf te verwijderen. Meestal volstaat 1 keer met glasreiniger (Meguiar's)de ramen wasen en het ziet er weer helemaal spik en span uit.. Quote
Smart Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 Mijn dank, beste vriend! Jij komt dan langs voor de schoonmaak? BTW! @Jantje -> Meguiar's Detailday NL. Hoe zit dat? Ik ben nog in de stand van Meguiar's (Dld.) geweest in Essen en heb mij laten informeren over een originele poetsmachine. Ze hadden een complete machine met poetspads enz. voor Quote
Jantje.2 Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 Ik ben daar wegens tijd gebrek niet geweest. Quote
Smart Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 Ik ben daar wegens tijd gebrek niet geweest. Nog wel van plan in 2011? Quote
Jantje.2 Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 nee ik poets me auto toch nooit.. ff met de hand wassen op me werk met behulp van de hogedrukspuit en ik vindt het weer prima Quote
Jantje.2 Geplaatst 24 December, 2010 Geplaatst 24 December, 2010 Nou daar gaan we dan. Gezien het feit dat ik in januari voor me werk 2 weken naar duitsland moet heb ik van me baas (via onze eigen kia dealer) een set gebruikte stalen velgen met gebruikte winterbanden gekregen. Gezien het feit dat ze niet terug hoeven heb ik er maar wat van gemaakt omdat een standaard auto ook maar zo saai is. Zwart zo waren ze toen ik ze kreeg. Witte primer erop, zodat de groen lak beter hecht en wat meer knalgroen is. Op zwarte onderlaag wordt het toch wat donkerder. Groene lak erop. Velgen gemonteerd en wel onder de auto, helaas was het al donker Quote
Gast Angelique Geplaatst 24 December, 2010 Geplaatst 24 December, 2010 Zo te zien ben ik blij dat het al wat donker was Quote
Jantje.2 Geplaatst 24 December, 2010 Geplaatst 24 December, 2010 haha ik beloof bij deze alvast dat ze voordat het licht metaal eronder gaat ze nog wel een keer van kleur veranderd zullen zijn.. misschien nog wel vaker dan Quote
bigwade Geplaatst 24 December, 2010 Geplaatst 24 December, 2010 Velgen gemonteerd en wel onder de auto, helaas was het al donker ADEMLOOS............PRACHTIG en zo SMAAKVOL....... krijgen we nog wat daglicht foto's te zien ? Quote
Jantje.2 Geplaatst 24 December, 2010 Geplaatst 24 December, 2010 maar natuurlijk. ik ben er zoooo trots op. Quote
Micle Geplaatst 24 December, 2010 Geplaatst 24 December, 2010 Nu alleen het groene logo op de auto van de ecowagen dan heb je het helemaal top hahahahhaa Quote
bigwade Geplaatst 25 December, 2010 Geplaatst 25 December, 2010 Nou, de zon heeft hier geschenen, tijd zat gehad voor foto's lijkt me. Kom maar op Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 25 December, 2010 Geplaatst 25 December, 2010 Ja hallo bigwade, dat jij nou met een camera onder jou kussen slaapt. Quote
Jantje.2 Geplaatst 25 December, 2010 Geplaatst 25 December, 2010 Nou bij deze dan, toen de zon scheen was ik niet in de buurt van de auto, maar nog wel met iets meer licht een foto kunnen maken. Quote
bigwade Geplaatst 25 December, 2010 Geplaatst 25 December, 2010 Prachtig....... Ik durf het bijna niet te vragen, maar ehhhhhhhh....... hoe bevallen de bandjes ? Quote
Jantje.2 Geplaatst 25 December, 2010 Geplaatst 25 December, 2010 Ik heb het verschil nog niet gemerkt met me oude banden Quote
bigwade Geplaatst 25 December, 2010 Geplaatst 25 December, 2010 Ook nog niks gereden natuurlijk, hahah! Quote
Jantje.2 Geplaatst 26 December, 2010 Geplaatst 26 December, 2010 Ook nog niks gereden natuurlijk, hahah! heen en weer naar limburg geweest vandaag.. Ik vindt het verschil echt niet zo groot als dat er gezegd wordt door mensen maar goed Quote
bigwade Geplaatst 26 December, 2010 Geplaatst 26 December, 2010 Zoek nou es een meid in de BUURT...... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.