Gast Jantje Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Ja de console ging er vrij makkelijk uit, met een dunne platte schroevendraaier eronder en voorzichtig de klemmetjes los trekken. Voor het mooie wel even de stekkers los halen van de kachel en dan heb je de radio met een half uurtje vervangen.. Bij de pioneer werd ook een mooi plastic kapje mee geleverd om de overblijvende kier netjes dicht te maken! Quote
philippe Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 oef gelukkig ,ben content dat het makkelijk zal gaan . ik ben benieuwt naar de foto"s:D gr Quote
Tripzor Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Ja gaat heel makkelijk, Het is alleen wat durven in het begin je moet durven trekken, En dan komt het zo los maar doe het niet teveel open en dicht want dan heb je shit en breken er klemmen af zoals bij mij , Maar kreeg hem nog net netjes dicht en ik blijf er met mijn handen af nu Quote
philippe Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 jammer is altijd klote met die poppers de deuren zitten er ook volledig mee vast op een paar vijzen na Quote
Tripzor Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Nee het zijn niet zo'n dingen, Het zijn raar dingen kan het niet verwoorden maar ik weet 1 ding ze zijn niet te repareren of je moet een heel nieuw front paneel kope. Quote
Alex VB Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Wie was nu eigenlijk opzoek naar foto's van een cee'd met witte Xenon? Dit is toch aardig wit of niet? Voor de mensen die het Frans machtig zijn is dit de link: http://www.club-proceed.be/forum/viewtopic.php?f=10&t=73 met het verhaal en meer foto's.. Misschien leuk deze mede KIA rijders uit te nodigen op ons forum of KIA club meeting? Quote
Smart Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Dat is aardig wit zeg, volgens mij 6000K. Een mooi plaatje overigens. Quote
Alex VB Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Is inderdaad mooi.. Zo wil ik ze ook hebben... Deze bestuurder heeft ook xenon/led stadslichten en nog meer dingetjes gedaan.. Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Hierbij 2 fotootjes van de radio. 1 met radio in USB modus en 1 in DVD modus Quote
Alex VB Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 @jantje, Ziet er goed uit... Maar is het bij jou nu -6? Ben je tevreden met de radio en hoe het zit? Quote
Smart Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Is inderdaad mooi.. Zo wil ik ze ook hebben... Deze bestuurder heeft ook xenon/led stadslichten en nog meer dingetjes gedaan.. Ik ga zeker ook Pilot 6000k Bi-Xenon installeren (trekken!), in mijn toekomstige (nog) onzekere auto...... Die ledlampen lijken mij ook wel wat. Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 @jantje,Ziet er goed uit... Maar is het bij jou nu -6? Ben je tevreden met de radio en hoe het zit? Nee de foto is van maandag avond, was alleen me kabeltje kwijt van me telefoon. De radio zit nog niet helemaal hoe ik het wil hebben. Hij ligt nog iets te diep naar binnen, dit is nog wel fijner af te stellen maar dat doe ik pas zodra het wat warmer is en ik de rest van de audio in ga bouwen. Quote
Alex VB Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Op deze foto's is het niet duidelijk te zien hoe je radio zit, daarom ook de vraag.. Voor de rest wel tevreden met het begin van je nieuwe audio? Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Absoluut! Je merkt nu alleen wel dat de standaard speakers inderdaad troep is Quote
Alex VB Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Ik heb niets te klagen met mjin standaard speakers.. Maar ik kan me voorstellen dat het niet klinkt als je de audio gaat modificeren... Heb je nog meer plannen of idee Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 De inruil voor een diesel gaat niet door. Ik wil hem niet inruilen op een oudere auto en een nieuwe diesel kost dusdanig veel meer dat je wel heel veel moet rijden wil je dat recht trekken. Jammer maar helaas, ik had hier eerder over moeten nadenken Verder zijn er nog steeds zat plannen: - achterlichten worden donker gemaakt - ik wil koplampen met de zwarte achtergrond i.p.v. zilver - verlagen en andere velgen - ramen blinderen - kia logo's voor en achter eraf halen (prijs opgave voor verwijderen achter embleem was 249,- vindt ik wat te duur dus dat ga ik van de zomer ook zelf doen) Quote
Alex VB Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Als je slim bent kijk je voor de nieuwe koplampen hier in Belgi Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Haha ik woon bij Utrecht hoor. En ja, ik heb al gezien dat onderdelen in Belgie veel goedkoper zijn, dus dat is een handige optie. De achterlichten gaan gespoten worden door een jongen van het corrado forum waar ik vroeg bij zat. Hij deed dat heel veel voor mensen via dat forum. En dat gat in de achterklep kan ik zelf wel dicht leggen met polyester matjes en daarna glad plamuren en spuiten. Quote
Jantje.2 Geplaatst 29 November, 2010 Geplaatst 29 November, 2010 Zo even een paar updates, gezien het feit dat niemand het geld wil betalen wat ik graag voor de auto terug had willen hebben. - 2 nieuwe voorbandjes (zoals op de foto te zien wel nodig, zeker met het aankomende weer, en nee, nog steeds geen winterbanden!) - achterste 3 ramen geblindeerd Quote
bigwade Geplaatst 29 November, 2010 Geplaatst 29 November, 2010 Strakke foto's ziet er prima uit man, lekker mee doortuffen. 't is toch geen BMW cabrio weer...... Quote
Alex VB Geplaatst 29 November, 2010 Geplaatst 29 November, 2010 Inderdaad.. in 1 woord STRAK... Zo'n pro cee'd siert het straatbeeld toch beter dan een B(oeit)M(ij)W(at) cabrio.. En zeker in de winter... Quote
Remko .me Geplaatst 29 November, 2010 Geplaatst 29 November, 2010 Ziet er goed uit Jantje! Erg strak! En ik rij ook niet op winterbanden hoor. Quote
Smart Geplaatst 29 November, 2010 Geplaatst 29 November, 2010 .........achterste 3 ramen geblindeerd Heb je die ramen pas laten blinderen en zit het er strak op? Quote
Jantje.2 Geplaatst 29 November, 2010 Geplaatst 29 November, 2010 Geen commentaar op de foto's hoor.. had koude handen en zijn gemaakt met een mobieltje Ramen zijn een maandje geleden geblindeerd, om het nog strakker te kunnen krijgen zouden eventueel de ramen eruit moeten.. maar ik ben meer dan tevreden en heb er 5 jaar garantie op gekregen! Quote
Smart Geplaatst 29 November, 2010 Geplaatst 29 November, 2010 ........ramen zijn een maandje geleden geblindeerd, om het nog strakker te kunnen krijgen zouden eventueel de ramen eruit moeten.. maar ik ben meer dan tevreden en heb er 5 jaar garantie op gekregen! Hoezo nog strakker? Het zit er strak op of niet! Je kunt inderdaad de ramen coaten, maar is meteen ook een stuk duurder. Je kunt geen randen, luchtbelletjes o.i.d. zien? Dus ook niet bij het neerlaten van de ramen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.